Online nákupy potvrzujte v mobilní aplikaci nebo ePINem

hlavní fotka baneru

V souladu s legislativou je od 1. 1. 2021 k potvrzení plateb naší kartou na internetu potřeba kromě kódu z SMS také trvalý šestimístný kód, tzv. ePIN. Tento trvalý kód vám pošleme SMS zprávou den po aktivaci nové karty a je potřeba si jej důkladně zapamatovat.

Nechcete si pamatovat další kód?
Potvrzujte online platby pohodlně v mobilní aplikaci.

Přístup do aplikace je dokonale zabezpečený.

Online platby potvrzujete až po přihlášení.

Vše vyřídíte rychle a bez opisování SMS kódu.

V případě, že nebudete moci použít naši mobilní aplikaci, bude nutné platbu potvrdit SMS kódem
a kódem ePIN, jak je popsáno výše.

Pokud ještě mobilní aplikaci Home Credit nemáte, stáhněte si ji a užívejte si maximální bezpečnost a pohodlí při online nákupech.

Google Play pro android

Potvrzování v aplikaci vyřídíte raz dva! Nakoupíte na internetu jako doposud, zvolíte platbu kartou a pak jen:

Kliknete na oznámení v telefonu a přihlásíte se do aplikace.

Kliknete na oznámení v telefonu a přihlásíte se do aplikace.

Zkontrolujete zobrazené údaje k platbě.

Zkontrolujete zobrazené údaje k platbě.

Potvrdíte transakci stejně, jako se přihlašujete do aplikace.

Potvrdíte transakci stejně, jako se přihlašujete do aplikace.

A máte hotovo! Během chvilky vám platbu potvrdí i prodejce.

A máte hotovo! Během chvilky vám platbu potvrdí i prodejce.

DŮLEŽITÉ!

Aby vše fungovalo, jak má, je nutné v nastavení aplikace povolit zasílání oznámení.

DŮLEŽITÉ!

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Co je ePIN?

ePIN je nový šestimístný kód, který se používá pro potvrzování plateb na internetu. Pokud si nechcete pamatovat další kód, můžete platby jednoduše potvrzovat pomocí naší mobilní aplikace, kterou stáhnete v Google Play nebo App Store.

Kdy potřebuji ePIN?

Každou platbu kartou na internetu je potřeba potvrdit ve dvou krocích. Nejprve zadáním unikátního ePINu a následně opsáním kódu, který vám přijde v SMS zprávě. Pokud si nechcete pamatovat další kód, můžete platby jednoduše potvrzovat pomocí naší mobilní aplikace, kterou stáhnete v Google Play nebo App Store.

Musím ePIN používat?

Pokud se chcete vyhnout používání ePINu, nejjednodušší a nejbezpečnější způsob, jak potvrzovat internetové transakce, je v naší mobilní aplikaci. Stačí si ji naistalovat, přihlásit se a povolit zasílání oznámení. Transakci na internetu po přihlášení jen potvrdíte, takže nemusíte zdlouhavě opisovat SMS kódy a ani si pamatovat svůj ePIN.

Kde ePIN najdu?

ePIN vám pošleme SMS zprávou na váš mobil následující den po aktivaci karty.

Co když už potvrzuji internetové transakce v mobilní aplikaci?

Výborně! V tom případě používáte tu nejbezpečnější a nejjednodušší metodu a ePINem se nemusíte zabývat.

Co když ePIN zapomenu?

Pokud zapomenete ePIN, kontaktujte naši klientskou linku. Opětovné zaslání ePINu je zdarma.

V případě potřeby volejte na kontaktní telefonní čísla:

Home Credit, a.s.
542 100 111