Společnost Home Credit spouští novou vlnu televizní kampaně na podporu své malé půjčky Kamali. Videa navazují na kampaň v loňském roce, kdy v karaoke baru zpívající muži vyzdvihovali přednosti půjčky Kamali. V nových spotech budou o jejích výhodách na dobře známou melodii zpívat tentokrát ženy.
V současném době spustil Home Credit dvě varianty spotů a třetí přidá na konci léta. Hlavní komunikační sdělení kampaně zůstává stejné, mění se pouze interpreti, kteří notují o unikátních vlastnostech Kamali, absolutně nejlevnější a nejrychlejší malé půjčky na trhu.
„Reklamní koncept hodnotíme po roce jako velmi úspěšný, spoty vzbuzují silné emoce, občas i negativní, jak už to u výrazných kampaní bývá. Stejně tomu bylo i u předchozích spotů, kde zpívali lidé v tramvaji nebo v autě,“ dodává Roman Kůgel, vedoucí Kamali.
Spoty natočil Home Credit ve spolupráci s kreativní agenturou Made by Vaculík. Na televizních kanálech Prima Group, Barrandov Group a Atmedia se budou vysílat minimálně 1 rok.