Home Credit | Pro lepší příběhy
Klientská zóna

Tesco Finanční služby představují Rychlou půjčku na kartu. Vyřídíte ji do půl hodiny

Přidáno
01.02.2019

Autor
Zuzana Bienvenu
Tisková mluvčí

Tesco Finanční služby spouští nový produkt – Rychlou půjčku na kartu, kterou můžete mít do půl hodiny. Tento typ úvěru nově vyřídíte nejen na stáncích Tesco Finanční služby, ale také přímo na informacích v prodejnách Tesco, kde si můžete vyzvednout úvěrovou kartu a finance ihned využít. Novinku představují v kampani produkty, které jsou v řetězci Tesco běžně dostupné. Hlavními ambasadory marketingové komunikace jsou jablka a avokádo.

Rychlá půjčka na kartu funguje na platformě revolvingového úvěru. Zákazník může splacenou sumu znovu využívat a nemusí opětovně procházet procesem spisovaní nové smlouvy. Peníze má na kartě stále po ruce. Jsou mu k dispozici při nákupech v kamenných prodejnách, na internetu anebo si částku může převést na svůj účet či vybrat z bankomatu. Při splácení stačí platit minimální měsíční splátku. Ale zákazník může splácet i víc, klidně celou dlužnou částku najednou.

Půjčku si zákazník může vyřídit po telefonu a smlouvu podepsat třeba přímo na informacích v prodejnách Tesco. V tomto případě dostane kartu ihned a je jen na něm, jak peníze využije. „Našim cílem je, aby tento nový produkt byl co nejvíce dostupný, proto rozšiřujeme počet míst, kde si můžou klienti rychlou půjčku vyzvednout. Aktuálně je v Česku 89 prodejen, kde jsme klientům k dispozici, ať už na stáncích Tesco Finančních služeb, které obsluhuje náš obchodní partner Home Credit, nebo na Informacích v Tesco,“ uvádí Markéta Koptišová Mocová, manažerka Tesco Finanční služby ČR.

Mezi hlavní výhody nového produktu patří jeho okamžitá dostupnost. Klienti si rychlou půjčku na kartu mohou vyřídit i online. Za vyřízení, vedení ani doplacení nejsou žádné poplatky navíc.

Na nový produkt je navázaná televizní kampaň. Ústředními postavami reklamních spotů jsou jablka a avokádo.  „Pokračujeme v úspěšném konceptu zaměřeném na ovoce, zeleninu a další produkty, které jsou běžně dostupné v prodejnách Tesco. Tyto produkty v reklamě ožívají a oslovují zákazníky výhodami půjčky.“ dodává Aneta Frausová, brand manažerka společnosti Home Credit, která je poskytovatelem Tesco Finančních služeb. Cílem konceptu je celkové sjednocení komunikace, zábavné představení benefitů nabízených finančních produktů a v neposlední řadě zvýšení povědomí o značce.