Rychlá půjčka na kartu funguje na platformě revolvingového úvěru. Zákazník může splacenou sumu znovu využívat a nemusí opětovně procházet procesem spisovaní nové smlouvy. Peníze má na kartě stále po ruce. Jsou mu k dispozici při nákupech v kamenných prodejnách, na internetu anebo si částku může převést na svůj účet či vybrat z bankomatu. Při splácení stačí platit minimální měsíční splátku. Ale zákazník může splácet i víc, klidně celou dlužnou částku najednou.
Půjčku si zákazník může vyřídit po telefonu a smlouvu podepsat třeba přímo na informacích v prodejnách Tesco. V tomto případě dostane kartu ihned a je jen na něm, jak peníze využije. „Našim cílem je, aby tento nový produkt byl co nejvíce dostupný, proto rozšiřujeme počet míst, kde si můžou klienti rychlou půjčku vyzvednout. Aktuálně je v Česku 89 prodejen, kde jsme klientům k dispozici, ať už na stáncích Tesco Finančních služeb, které obsluhuje náš obchodní partner Home Credit, nebo na Informacích v Tesco,“ uvádí Markéta Koptišová Mocová, manažerka Tesco Finanční služby ČR.
Mezi hlavní výhody nového produktu patří jeho okamžitá dostupnost. Klienti si rychlou půjčku na kartu mohou vyřídit i online. Za vyřízení, vedení ani doplacení nejsou žádné poplatky navíc.
Na nový produkt je navázaná televizní kampaň. Ústředními postavami reklamních spotů jsou jablka a avokádo. „Pokračujeme v úspěšném konceptu zaměřeném na ovoce, zeleninu a další produkty, které jsou běžně dostupné v prodejnách Tesco. Tyto produkty v reklamě ožívají a oslovují zákazníky výhodami půjčky.“ dodává Aneta Frausová, brand manažerka společnosti Home Credit, která je poskytovatelem Tesco Finančních služeb. Cílem konceptu je celkové sjednocení komunikace, zábavné představení benefitů nabízených finančních produktů a v neposlední řadě zvýšení povědomí o značce.