Home Credit | Pro lepší příběhy

 

Přidáno
31.05.2018

Autor
Zuzana Bienvenu
Tisková mluvčí

Tesco Finanční služby přicházejí s novým komunikačním konceptem v netradičním provedení. Jeho součástí jsou taky televizní spoty. Hlavními hrdiny, kteří propagují produkty Tesco Finančních služeb, se stávají jednotlivé potraviny, které jsou v řetězci běžně dostupné. V těchto úlohách tak vystoupí meloun, vajíčka či kilo mouky. Cílem nového konceptu je celkové sjednocení komunikace Tesco Finančních služeb, představení výhod nabízených produktů a zvýšení povědomí o značce.

„Pracujeme s konceptem obchodního řetězce, který zákazníci navštěvují hlavně kvůli nákupu potravin. Zatímco do Tesca chodí rádi, do banky pro půjčku se jim už tak nechce. Naším cílem je vzkázat veřejnosti, že půjčit si lidé můžou právě tam, kde to mají rádi, i když peníze nepotřebují přímo na nákup v Tescu,“ říká Kateřina Cmerková, vedoucí marketingové komunikace společnosti Home Credit, poskytovatele Tesco Finančních služeb. Komunikační kampaň je proto postavena na hesle: „Když k nám rádi chodíte, rádi vám i půjčíme.“

V první komunikační vlně nové televizní kampaně budou nasazeny dva patnáctisekundové spoty na půjčku. Tu propaguje právě zmíněný meloun. Tesco Finanční služby novou kampaň nasadí již dnes 30. května na stanicích Prima Group. O kreativu se postarala reklamní agentura OLIVER.

Více na: https://youtu.be/PW9TZ3pLyeQ