Rodinka z reklamy Home Creditu láká na polovinu úroků zpět • Home…

Rodinka z reklamy Home Creditu láká na polovinu úroků zpět

29. 09. 2011

Brno 29. září 2011 – „Vrátíme Vám polovinu úroků“ je hlavním sdělením nové reklamní kampaně, kterou finanční společnost Home Credit odstartuje v českých televizích 1. října. Nový spot od agentury Ogilvy/Mather prodává Telefonní půjčku, u níž klient dostane polovinu úroků zpět, pokud poctivě splácí. Home Credit tak pokračuje v úspěšném televizním konceptu typicky české rodiny, který v media mixu doplní neadresné letáky a internet. Kampaň poběží do ledna příštího roku.

Reklamní spot s rodiči Markem Taclíkem a Klárou Trojanovou a synem Jakubem Laurychem navazuje na pět koncepčně podobných reklam z předchozích let. „Naši rodinu už lidé znají, se značkou si ji dobře spojují, proto i na podzim 2011 jdeme prověřenou cestou – přístupně a srozumitelně komunikujeme jeden výrazný benefit u hotovostního úvěru,“   uvádí ředitel marketingové komunikace Home Creditu Cyril Křůpala.

Benefit vracení poloviny úroků těm, kdo poctivě splácí, Home Credit otestoval už v červnové televizní kampani. „Přitom tam jsme tuto výhodu komunikovali pouze v packshotu, a i přesto se nám efektivita oproti běžným měsícům zvýšila o 30 %,“   uvádí manažer Telefonní půjčky Ondřej Žiška. Polovinu zaplacených úroků dostane každý řádně platící klient zpět na kreditní kartu, a to v ročních intervalech.

Televizní spot vytvořila agentura Ogilvy/Mather, realizaci zajistila mediální agentura OMD. Na podzim a před Vánoci jej bude doprovázet distribuce neadresných letáků a PPC kampaň na webu.       

Poznámky pro editory:

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní a úvěrové karty. V první polovině roku 2011 společnost poskytla úvěry v celkové výši 4,2 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.cz.

Skupina Home Credit (Home Credit B.V. a její dceřiné společnosti) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v Evropě a své služby nabízí 4,5 milionu aktivních klientů (k 30. 6. 2011 včetně Kazachstánu). Ve vybraných zemích úspěšně nabízí a rozvíjí také služby retailového bankovnictví. Skupina působí v České republice (od roku 1997), na Slovensku (od roku 1999), Ruské federaci (od roku 2002) a v Bělorusku (od roku 2007). Značka Home Credit je od roku 2005 navíc přítomna v Kazachstánu, kde společnost Home Credit B. V. drží minoritní podíl v AO Home Credit Bank.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.net.

Skupinu Home Credit plně vlastní PPF Group N. V. („PPF“), která je jednou z největších investičních a finančních skupin ve střední a východní Evropě. Aktuálně vlastní aktiva ve výši zhruba 12,4 miliard EUR (k 31. 12. 2010), zahrnující různorodé aktivity od bankovnictví a pojišťovnictví přes nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů či zemědělství až po největší ruský obchodní řetězec se spotřební elektronikou. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie.

Na základě úspěchu Home Creditu v Evropě PPF rozvíjí spotřebitelské financování pod značkou Home Credit také v Asii, konkrétně v Číně (od roku 2007) a ve Vietnamu (od roku 2009), a zkoumá příležitosti pro vstup na další rozvíjející se trhy v tomto regionu.

Další informace jsou k dispozici na www.ppf.eu.