Premia karta vrací svým držitelům peníze u dalších partnerů • Home…

Premia karta vrací svým držitelům peníze u dalších partnerů

04. 12. 2008

Brno 4. prosince 2008 – Síť čerpacích stanic EuroOil a oděvní řetězec Kenvelo se staly od prosince novými partnery věrnostního programu karet Premia. EuroOil vrací klientům 2,5 % z hodnoty nákupu pohonných hmot, Kenvelo poskytuje držitelům Premia karet okamžitou 5% slevu a dalších 5 % z utracené částky jim připíše zpět na prémiové konto. I při běžných nákupech tak může Premia karta ušetřit svým majitelům tisíce korun ročně.

K programu Premia se nově připojily společnosti EuroOil a Kenvelo. Zákazníci používající karty Premia tak mohou ukládat na prémiové konto několikaprocentní odměny i při každodenním používání auta a mají širší výběr při nákupu oblečení. Největší česká síť čerpacích stanic EuroOil garantuje držitelům karet 2,5 % z ceny nakoupených pohonných hmot zpět na prémiové konto. Řetězec s oblečením Kenvelo poskytuje v rámci programu Premia okamžitou slevu 5 % z ceny zboží a navíc klientům připíše dalších 5 % z hodnoty nákupu na prémiové konto.

„Snažíme se poskytovat držitelům Premia karet výhody v co nejrozsáhlejší síti partnerů a postupně program rozšiřovat do všech nákupních segmentů. V obchodech této sítě klienti získávají zpět až deset procent z peněz, které Premia kartou zaplatí. Jedno procento z hrazené částky se jim přitom vrací i při jakékoliv platbě kartou mimo tuto síť. Díky programu Premia mohou lidé ušetřit až několik tisíc korun ročně a sami se potom rozhodnout, jak tyto prostředky dále využijí,“ uvádí Erich Čomor, generální ředitel a předseda představenstva společnosti Home Credit a. s.

Věrnostní síť Premia v současnosti zahrnuje 19 partnerů, kteří poskytují slevy a výhody držitelům Premia karet na celkem 857 pobočkách. Jsou v ní zapojeny i další známé značky z různých obchodních segmentů jako Asko Nábytek, Sunny Days, OP Prostějov, Sportisimo, Fokus Optik a jiné.

Premia karty přinášejí výhody při každém nákupu

Držitelé Premia karet získávají při jakémkoliv nákupu nejméně 1 % z hrazené částky zpět na své prémiové konto. Speciální slevy a výhody pak na klienty čekají právě ve věrnostní síti obchodů Premia: až 10 % z hodnoty nákupu na prémiové konto a k tomu až 10% okamžité slevy na zboží.

Karty Premia přitom poskytují klientům všechny výhody moderních kreditních karet. Lze s nimi bez poplatků platit u nás i v zahraničí, případně vybírat hotovost z bankomatů po celém světě. Klienti mohou pravidelně využívat bezúročného období v délce až 51 dní.

Karetní program Premia a stejnojmennou síť partnerských obchodů vytvořila společnost Home Credit. V současnosti tento co-brandový karetní program využívají především klienti České pojišťovny, ČP Zdraví a Penzijního fondu České pojišťovny, kteří mohou z ušetřených peněz uhradit jakékoliv pojistné produkty, nebo zákazníci společnosti Broker Consulting.

Přehled všech nabízených výhod programu Premia je k dispozici na stránkách www.premiakarta.cz.

Poznámka pro editory

Společnost Home Credit a. s. patří k lídrům trhu spotřebitelského financování v České republice. Poskytuje účelové a bezúčelové financování prostřednictvím spotřebitelských a revolvingových úvěrů, produktové portfolio doplňují hotovostní půjčky. Za rok 2007 profinancovala nákupy svých klientů v hodnotě 8,3 miliardy Kč.

Společnosti skupiny Home Credit působí na trzích spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě, ve střední Asii a na Dálném východě. V roce 2007 společně poskytly úvěry v celkovém objemu 3,3 miliardy eur. Skupina Home Credit zastává přední pozice na trzích v České republice (Home Credit, od roku 1997), na Slovensku (Home Credit Slovakia, od roku 1999), v Ruské federaci (Home Credit & Finance Bank, od roku 2002) a v Kazachstánu (Home Credit Kazachstán, od prosince 2005). V roce 2006 vstoupila na trhy v Bělorusku (OAO Home Credit Bank) a na Ukrajině (CJSC Home Credit Bank, Home Credit Finance), od prosince 2007 působí také v Číně (Home Credit Asia).

Skupina Home Credit Group je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF, která se zabývá pojišťovnictvím, spotřebitelským financováním a poskytuje komplexní služby v oblasti správy majetku. Za 17 let své existence se skupina PPF stala jedním z předních mezinárodních finančních investorů a ke konci roku 2007 spravovala aktiva v hodnotě přesahující 10,1 miliardy eur.