Objem obchodu společnosti Home Credit Finance vzrostl ve druhém čtvrtletí o více než 70 procent

Přidáno

08.06.2003

Na rekordním nárůstu obchodu se nejvíce podílelo čerpání prostřednictvím nákupní úvěrové karty YES. O atraktivnosti této karty pro klienty svědčí i počet nově aktivovaných úvěrových karet YES v období duben až červen, který se oproti stejnému období loňskému roku více jak zdvojnásobil. Aktuální počet aktivních karet je téměř 280 000 a jen v letošním roce jich bylo vydáno 55 000. Karty jsou využívány jak pro nákupy v obchodech tak i pro výběr z bankomatů. Zejména druhá alternativa je klienty velmi žádaná. Postupně začínají klienti kartu YES využívat k výběru na svých dovolených v zahraničí a to jak k nákupům tak i k výběrům zahraniční měny.

Hlavní příčiny úspěchu vysvětlil generální ředitel Home Credit Finance a.s., Ing. Pavel Plachký: „Tohoto významného objemu poskytnuté jistiny i počtu smluv Home Credit dosáhl otevřením nových distribučních kanálů a cíleným marketingem zaměřeným na stávající klientské portfolio." Mezi nové distribuční kanály patří i Česká pošta, na jejíchž přepážkách lze získat hotovostní půjčku od společnosti Home Credit. „Červen 2003 se stal vůbec nejúspěšnějším měsícem v celé historii Home Credit z hlediska objemu poskytnuté jistiny,“ dodal Pavel Plachký.

V červnu se, vedle tradičního sortimentu elektroniky a nábytku, zvýšil zájem zejména o zahradní techniku, sportovní vybavení a financování dovolených.

Meziroční nárůst v objemu obchodu i v počtu uzavřených smluv zaznamenala i dceřiná společnost Home Credit Slovakia, a.s. působící na Slovensku. Jejích služeb využilo již přes 300 tisíc klientů a uzavřela více jak 500 tisíc smluv. Home Credit & Finance Bank, poskytující spotřebitelské úvěry v Ruské federaci, prošla od počátku roku velmi dynamickým rozvojem. Objem poskytnutých úvěrů se v tomto období dokonce zněkolikanásobil a stále roste i počet uzavíraných smluv. V současné době nabízí Home Credit své služby v 7 městech Ruské federace, kterým dominuje Moskva a Moskevská oblast.

Vzhledem k tomu, že hlavní sezónou nákupů na splátky je tradičně předvánoční období, lze při zachování současného trendu očekávat významný nárůst objemu obchodu i v tomto období. Lidé si zvykají žít na dluh, protože přišli na to, že tradiční spoření se jim v dnešní době nevyplácí a při nákupu na splátky mohou využít mnoha výhodných akčních nabídek.

Společnost Home Credit Finance a.s. je součástí silné skupiny České pojišťovny a je jedna z vedoucích společností splátkového prodeje v České republice.

V Praze dne 6. 8. 2003

Pro další informace kontaktujte:
Iva Šoufková
Tel.: 222 115 009
Fax: 222 115 002
Mobil: 724 052 795
E-mail: soufkova@homecredit.cz