Cílem bylo vytvořit reklamu, jež lidem zábavnou formou ukáže, jak jednoduché a rychlé v dnešní době je půjčit si peníze na pár dní – pokud přitom využijí spolehlivého a férového poskytovatele. „Snažili jsme se vytvořit chytlavý letní hit, který všem řekne, že máme nejlepší a nejférovější produkt na trhu krátkodobých půjček. Písnička, kterou si parta přátel zpívá v autě, je originální, snadno zapamatovatelný a maximálně srozumitelný způsob, jak informace lidem předat. Zároveň divák už po pár vteřinách ví, že se jedná o Kamali,“ uvedla k nové reklamní kampani Kateřina Cmerková, vedoucí oddělení brand managementu společnosti Home Credit.
Celkem existují tři verze spotů. K tomu, kterým kampaň začíná, se přidají ještě další dva, v nichž si zahráli dokonce i zaměstnanci Home Creditu. Spoty poběží na všech stanicích Prima Group a TV Barrandov, chybět nebudou ani na stanicích Óčka. Rádiová část kampaně proběhne ve všech rádiích zastoupených společností Radiohouse. Všechny tři spoty vznikly pod taktovkou režisérského dua KASAL & NAVRATIL v produkci Soft Pillow. Za kreativou kampaně stojí agentura Oliver.