Home Credit | Pro lepší příběhy

Nová reklama Kamali sází na letní hit

Autor

Nela Maťašeje

Tisková mluvčí




Přidáno

14.08.2017

Specialista na mikropůjčky Kamali spouští novou reklamní kampaň. Tentokrát chce lidem přiblížit všechny výhody Kamali krátkodobé půjčky prostřednictvím písničky, kterou si každý snadno zapamatuje a možná i zanotuje. Kampaň startuje 14. 8. v televizi a online, 21. 8. v rádiích.

Cílem bylo vytvořit reklamu, jež lidem zábavnou formou ukáže, jak jednoduché a rychlé v dnešní době je půjčit si peníze na pár dní – pokud přitom využijí spolehlivého a férového poskytovatele. „Snažili jsme se vytvořit chytlavý letní hit, který všem řekne, že máme nejlepší a nejférovější produkt na trhu krátkodobých půjček. Písnička, kterou si parta přátel zpívá v autě, je originální, snadno zapamatovatelný a maximálně srozumitelný způsob, jak informace lidem předat. Zároveň divák už po pár vteřinách ví, že se jedná o Kamali,“ uvedla k nové reklamní kampani Kateřina Cmerková, vedoucí oddělení brand managementu společnosti Home Credit.

Celkem existují tři verze spotů. K tomu, kterým kampaň začíná, se přidají ještě další dva, v nichž si zahráli dokonce i zaměstnanci Home Creditu. Spoty poběží na všech stanicích Prima Group a TV Barrandov, chybět nebudou ani na stanicích Óčka. Rádiová část kampaně proběhne ve všech rádiích zastoupených společností Radiohouse. Všechny tři spoty vznikly pod taktovkou režisérského dua KASAL & NAVRATIL v produkci Soft Pillow. Za kreativou kampaně stojí agentura Oliver.