542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Nabídku Home Creditu využilo už milion a půl klientů, třetina z nich opakovaně

Brno 3. července 2007 – Nabídku úvěrových produktů společnosti Home Credit využilo už milion a půl klientů. Půl milionu z nich se přitom na Home Credit obrátilo opakovaně. V uplynulých pěti letech se celkový počet klientů společnosti zvyšoval v průměru o 30 % ročně. O něco více klientů má Home Credit mezi muži, nejpočetnější věkovou skupinou jsou lidé od 30 do 50 let.

Během desetileté existence společnosti Home Credit v České republice využilo některý z jejích úvěrových produktů už milion a půl klientů. Jen během šesti měsíců letošního roku Home Creditu přibylo téměř 80 tisíc nových zákazníků, kteří si jeho služby vybrali úplně poprvé. Většina z nich si pořídila zboží na splátky. „Noví klienti si vedle tradiční elektroniky nebo domácích spotřebičů stále častěji pořizují na splátky i méně obvyklé zboží, například dovolenou nebo nadstandardní zdravotní péči,“ uvádí Erich Čomor, předseda představenstva a generální ředitel Home Credit a. s., a dodává: „Velmi nás těší, že třetina všech klientů se na Home Credit obrací opakovaně, i proto je celkový počet uzavřených smluv výrazně vyšší než počet zákazníků. Služby stávajícím klientům chceme nadále rozšiřovat, například formou co-brandových kreditních karet, které by propojily výhody nákupu na úvěr s výhodami, jež nabízejí jednotliví obchodníci svým pravidelným zákazníkům.“

K nejloajálnějším klientům Home Creditu patří čtyřiašedesátiletý muž z Havířova, který s ním uzavřel už 20 úvěrových smluv a všechny své úvěry řádně splatil nebo splácí. Na spotřebitelský úvěr si vybavil celou domácnost – pětkrát si koupil černou techniku, dvakrát bílé zboží, devětkrát nábytek, dále kuchyňskou linku a počítač. Využil také hotovostní úvěr a revolvingovou úvěrovou kartu.  

Mezi klienty Home Creditu jsou zastoupeni lidé všech věkových skupin – pod 20 i nad 80 let. Téměř polovina z nich spadá do věkové skupiny 30 až 50 let, Home Credit však obsloužil i 72 000 klientů nad 70 let. 54 % všech dosavadních klientů tvoří muži, žen bylo o zhruba 100 tisíc méně. Navzdory tomu se stala milionapůltým klientem Home Creditu žena, která si v severních Čechách pořídila na splátky mobilní telefon.

Za svou desetiletou existenci se společnost Home Credit zařadila mezi přední nebankovní finanční společnosti na českém trhu. Podle výzkumu společnosti TNS AISA z podzimu 2006 zná značku Home Credit 93 % české populace. 

Poznámka pro editory:

Společnost Home Credit a. s. patří k lídrům trhu spotřebitelského financování v České republice. Poskytuje účelové a bezúčelové financování prostřednictvím spotřebitelských a revolvingových úvěrů, produktové portfolio doplňují hotovostní půjčky. Za rok 2006 profinancovala nákupy svých klientů v hodnotě 7,1 miliardy Kč.

Společnosti skupiny Home Credit, působící na trzích střední a východní Evropy a Střední Asie, poskytly v roce 2006 úvěry v celkovém objemu 2,7 miliardy USD. Skupina Home Credit je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF.

Přihlášení k odběru nových tiskových zpráv

Ochrana osobních údajů