Praha 9. 4. 2006 – Aliance hele doprovodila Miss ČR 2006 k vítězství. Finále soutěže Miss ČR 2006 se uskutečnilo v sobotu 8. dubna v brněnském Bobycentru v přímém přenosu TV NOVA. Vítězkou osmnáctého ročníku soutěže se stala Taťána Kuchařová, která získala titul odborné poroty Miss ČR 2006 a rovněž i titul čtenářů a televizních diváků Miss Sympatie ČR 2006. Aliance hele věnovala nejkrásnější a nejsympatičtější dívce roku 2006 LCD televizory Thomson s úhlopříčkou 82 cm.
Aliance hele, která sdružuje nezávislé české prodejce elektrospotřebičů, se během tří let své existence stala největším sdružením na českém trhu elektro. Jako jeden z hlavních partnerů provází soutěž Miss ČR 2006 již od semifinálových kol, na nichž všem vítězkám věnovala kvalitní spotřební elektroniku. Ve finálové porotě zasedl Mgr. Martin Vetýška, výkonný ředitel pro obchod Home Credit, a.s., společnosti, která alianci hele zastřešuje. „Jako jeden z hlavních partnerů soutěže MISS ČR 2006 jsme podpořili projekt, který má dlouholetou tradici a mnoha ročníky prověřenou úroveň. Stát se Miss je přáním mnoha dívek a nás těší, že i jim pomáháme uskutečnit jejich sen,“ vysvětlil Martin Vetýška.
Poznámky pro editory:
Aliance hele
Cílem aliance hele, jejímž hlavním organizátorem je Home Credit a.s., je přivedení zákazníků k nezávislým českým prodejcům domácích elektrospotřebičů a spotřební elektroniky. Prodejce elektra se pod značkou hele stává součástí celorepublikové sítě, zároveň je však zachována jeho původní identita. V současné době aliance sdružuje více než 250 elektroprodejen po celé České republice. Aliance zaručuje členům výhodnější nákupní podmínky od partnerů aliance, mezi ně například patří dodavatelé značek Philips, Sony, LG, Samsung, Thomson, Whirlpool, Candy, Panasonic, Gorenje, Indesit, Bosch, Siemens, Moulinex, Rowenta, Tefal a další. Jednotliví členové hele jsou přímo napojeni na zastoupení těchto firem, čímž je vyřazen velkoobchod. Tím členové v hele dosahují to, co by si jako samostatní prodejci mohli jen obtížně dovolit – konkurenční ceny, akční nabídky a pravidelné oslovování klientů. V prodejnách hele však zákazníci kromě výhodných cen získají navíc komplexní služby - individuální přístup, poradenství a záruční servis.
Home Credit a.s.
Společnost Home Credit a.s. patří k lídrům českého trhu spotřebního financování, za rok 2005 profinancovala nákupy svých klientů v hodnotě 6,7 miliardy Kč. Celá skupina Home Credit působící v České republice, Slovenské republice a Ruské federaci za prvních šest měsíců roku 2005 financovala nákupy v celkové hodnotě 20 miliard Kč, což znamená 113% růst oproti prvnímu pololetí roku 2004. Mezinárodní skupina Home Credit, jež ve střední Evropě a Rusku obsluhuje více než šest milionů klientů, vstoupila v polovině prosince 2005 na trh splátkového prodeje v Kazachstánu. Skupina Home Credit patří do mezinárodní finanční skupiny PPF.