Klient Home Creditu ze Zábřehu na Moravě musel za hodinu utratit 100…

Klient Home Creditu ze Zábřehu na Moravě musel za hodinu utratit 100 000 Kč

19. 12. 2007

Olomouc 19. prosince 2007 – Klient Home Creditu ze Zábřehu na Moravě se stal jedním z pěti vítězů v soutěži MasterCard o nejvyšší počet plateb prostřednictvím platební karty typu Maestro. Svou Stříbrnou kartou Home Credit provedl za stanovené období celkem 322 čerpání. Dnes si mohl vybrat svou výhru – měl 60 minut na to, aby v olomouckém obchodě dle vlastního výběru utratil 100 000 Kč.

„Soutěž ukázala, že platit své každodenní nákupy kartou je snadné. To potvrzuje i fakt, že na výhody úvěrové nebo kreditní karty spoléhá stále více lidí – například některou z karet Home Credit aktivně používá už téměř 600 000 Čechů. Jedním z nich je i výherce stotisícového nákupu, kterému k jeho výhře gratulujeme,“ uvedl Erich Čomor, generální ředitel společnosti Home Credit a. s.

Výherce soutěže, Martin Labor (40) ze Zábřehu na Moravě, vlastní Stříbrnou kartu Home Credit od roku 2003. Do soutěže se zapojil 15. 9. 2007 a do konce října zaplatil kartou 322krát – zejména na čerpacích stanicích, v supermarketech a hobby řetězcích. V každém ze 47 soutěžních dní tak platil touto kartou v průměru sedmkrát. Do soutěže se započítávaly bezhotovostní platby od výše 50 Kč.

Stotisícovou výhru se pan Labor rozhodl využít ke koupi značkové elektroniky. Největší část utratil za LCD televizor. Peníze si však k překvapení organizátorů soutěže nenechal jen pro sebe – notebook v hodnotě 20 000 Kč věnoval pod „Strom splněných přání“ jednomu z dětí, které tráví Vánoce v dětském domově. „Člověk by neměl myslet jen na sebe,“ řekl.

Soutěží, jejíž hlavní motto zní „Hotovost prohrála závod s časem“, chtěla společnost MasterCard poukázat především na to, jak je používání platebních karet výhodné. Protože za platbu kartou neplatí její držitel žádné poplatky, hodí se i na drobné, každodenní nákupy.

„Cílem soutěže bylo motivovat držitele karet k placení kartou za běžné drobnější nákupy. Používání platebních karet s sebou oproti platbě hotovostí přináší řadu výhod jakými je například větší pohodlí a bezpečnost. Platební karty představují pro každého člověka možnost, jak si efektivně ulehčit a zjednodušit život,“ uvedl Ján Čarný, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku, Slovensko a Ukrajinu. „Pan Labor, který v období soutěže platil kartou Maestro průměrně 7x denně, je důkazem, že platební karta  je vhodným prostředkem pro platby za každodenní nákupy. K výhře v soutěži mu upřímně blahopřejeme.“

Stříbrnou kartu Home Credit je možné použít k nákupům ve všech obchodech označeným logem Maestro v České republice i v zahraničí (v Česku jde o více než 28 500 prodejen), a dále k nákupu na splátky bez hotovosti ve smluvních prodejnách označených logem Home Credit (až 8 000 prodejen). Možný je také výběr hotovosti z bankomatů, a to jak u nás, tak za hranicemi.

Poznámka pro editory

Společnost Home Credit a. s. patří k lídrům trhu spotřebitelského financování v České republice. Poskytuje účelové a bezúčelové financování prostřednictvím spotřebitelských a revolvingových úvěrů, produktové portfolio doplňují hotovostní půjčky. Za rok 2006 profinancovala nákupy svých klientů v hodnotě 7,1 miliardy Kč. Společnosti skupiny Home Credit, působící na trzích střední a východní Evropy a Střední Asie, poskytly v roce 2006 úvěry v celkovém objemu 2,7 miliardy USD.

Skupina Home Credit je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF. Ta úspěšně spravuje aktiva v hodnotě téměř 225 miliard Kč a rozvíjí své obchodní aktivity v České republice, na Slovensku, v Rusku, na Ukrajině, v Kazachstánu, v Bělorusku, na Kypru, ve Vietnamu a v Číně. Skupina PPF se zabývá pojišťovnictvím, spotřebitelským financováním a bankovnictvím a také poskytuje komplexní služby v oblasti správy majetku. Ve společnostech patřících skupině PPF pracuje více než 24 000 zaměstnanců.