Tesco Finanční služby spustily novou televizní kampaň, která má značku zákazníkům více přiblížit a představit dvě základní hodnoty – transparentnost a výhodnost. Reklamy divákům představují hlavní produkt – hotovostní půjčku, která za řádné splácení garantuje úrokovou sazbu nižší, než je bankovní průměr. Nová kampaň je vizuálně i obsahově silně odlišná od dosavadní komunikace.
Poskytovatelem TESCO Finančních služeb je Home Credit.
Nový komunikační koncept odstartovala ve středu 19. srpna první ze série televizních reklam. Všechny jsou hrané a zásadně odlišné od předchozích, které byly pouze animované. Jejich jednotící obsahový prvek bude sázka, která se odehrává v obchodech TESCO. Spoty se natáčely v TESCO Eden a TESCO Zličín, aby byla zajištěna autenticita prostředí. Kampaň se zaměřuje na podporu znalosti TESCO Finančních služeb, jejichž poskytovatelem je společnost Home Credit. „Kampaní chceme zvýšit povědomí o značce TESCO Finanční služby. Proto jsme se rozhodli přejít k vizuálně výraznému konceptu, který diváky zaujme a snad i pobaví,“ říká manažerka finančních služeb TESCO ČR/SR Markéta Koptišová Mocová.
Nová televizní reklama představuje produkt Hotovostní půjčka. Ta garantuje, že klientova výsledná úroková sazba bude nižší, než je bankovní průměr vyhlášený Českou národní bankou, respektive Národnou bankou Slovenska. Kampaň poběží na televizních stanicích v Česku i na Slovensku – Prima, Barrandov, Óčko a JOJ, Markíza. Samotnou realizaci si vzal na starost režisér Jan Těšitel.
Kampaň je podpořená komunikací v obchodech Tesco, neadresnou distribucí letáků a online kampaněmi. Veškeré informace k produktu jsou k dispozici na www.itesco.cz/fsCelou reklamu najdete zde: https://www.youtube.com/watch?v=F4NosNALO0c