Home Credit | Pro lepší příběhy

Japonskou půjčku střídá Kamali. Na rebranding naváže nová kreativa a komunikace

Autor

Zuzana Bienvenu

Tisková mluvčí




Přidáno

18.01.2017

Japonská půjčka odstartovala rebranding. V prvním kroku mění název na univerzální Kamali. Po změně názvu přijde na řadu nová kreativa a komunikace. Kamali přináší i nové unikátní služby, které zvyšují bezpečnost krátkodobé půjčky.

 

Od 1. února 2017 mění Japonská půjčka své jméno na Kamali. Jedná se o první krok rebrandingu, na který v brzké době naváže zcela nová kreativa a komunikace. „Přišel čas udělat Japonskou půjčku ještě lepší a připravit ji na případnou expanzi do dalších zemí. Z několika návrhů názvů jsme vybrali Kamali. Je univerzální, snadno použitelný i mezinárodně. Navíc se píše a vyslovuje naprosto stejně, nehrozí tedy nechtěné záměny či úsměvné zkomoleniny,“ prozradil k rebrandingu Jan Machaň, vedoucí sekce speciálních projektů společnosti Home Credit.

 

Navenek jiná, uvnitř ještě lepší

Spolu se změnou jména představuje Kamali i další vylepšení, která přispívají k ještě větší bezpečnosti krátkodobé půjčky. Hlavními taháky jsou odklady splátek v tíživých životních situacích a rozklad splátky do více měsíců. Při hospitalizaci, požáru domácnosti nebo ztrátě zaměstnání pomůže nová doplňková služba Bezpečná splátka. „V kritických situacích je možný odklad splátky o 30 dní. Za celou dobu splácení si mohou lidé odložit splátku až dvakrát. Služba Bezpečná splátka je za jednorázový poplatek 199 korun a je nutné si ji sjednat už v okamžiku vyplňování žádosti o půjčku,“ upřesňuje Machaň.

 

Stále také lidé nemusí splatit vypůjčenou částku naráz, ale mohou si ji rozložit do deseti splátek. Stačí pravidelně splácet 10 % a poplatek 49 korun za každou vypůjčenou tisícikorunu. Kdo momentálně nemá dostatek peněz ani na desetiprocentní splátku, může nově odeslat jednu korunu a odložit si tak termín splatnosti o dalších 30 dní. Služba je za poplatek 79 korun za každých vypůjčených tisíc korun. Poplatek se platí až s poslední splátkou, tedy až poté, co došlo k odložení splatnosti. Tímto způsobem je možné odložit termín splatnosti až dvakrát.

 

Nezdražujeme! Peníze půjčujeme stále nejvýhodněji

Kamali má ambici zůstat první volbou pro všechny, kteří uvažují o půjčce na velmi krátkou dobu. Předchůdce Kamali v mnoha nezávislých testech prokázal, že má nejvýhodnější podmínky na trhu krátkodobých půjček v Česku. S nejlepší nabídkou mohou lidé počítat i nadále. Za každou vypůjčenou tisícikorunu na 30 dní zaplatí stále 33 korun. Poprvé si lze půjčit až 10 000 korun na 30 dní. U druhé a dalších půjček mohou zájemci dosáhnout až na 20 000 korun.

 

Když nepůjčíme, poradíme

Kamali jako jediná na trhu mikropůjček podá pomocnou ruku lidem v tíživé finanční situaci. Každá žádost o půjčku je důkladně prověřována a v případě pochybností o finančním zdraví klienta zamítnuta. „Této skupině zájemců o půjčku se snažíme pomoci, ne je finančně zatěžovat dalšími splátkami. Zdarma poradíme, jak co nejrychleji vyjít z tíživé finanční situace. Spolupracujeme s Poradnou při finanční tísni a klientům v problémech předáme kontakt na poradce, který pomáhá lidem řešit jejich finanční situaci,“ vysvětluje Machaň.

 

 

Poznámka pro editory:

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní karty a konsolidaci úvěrů. V první polovině roku 2016 společnost poskytla úvěry v celkové výši 5,6 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.cz

 

Home Credit B. V. (dále jen „HCBV“) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě (CEE) a Asii. Společnost byla založena v roce 1997 a dceřiné společnosti HCBV působí v České republice, na Slovensku, Ruské federaci, Bělorusku, Kazachstánu, Číně, Vietnamu, Indii, Indonésii a Filipínách. Hlavním předmětem podnikání HCBV je poskytování spotřebitelského financování a úvěrů koncovým zákazníkům (nákup zboží na splátky, hotovostní úvěry, revolvingové úvěry, kreditní karty a půjčky na auta). S rozšiřováním působnosti HCBV se přidávají produkty retailového bankovnictví, jako je správa vkladů a nabídka běžných účtů na trzích, kde je držitelem bankovní licence. Celkem 72,9 tisíc zaměstnanců dosud obsloužilo více než 53,4 milionů zákazníků prostřednictvím své rozsáhlé distribuční sítě zahrnující 185.893 prodejních míst, úvěrových kanceláří, poboček a zastoupení na poštách. Celková konsolidovaná aktiva HCBV dosáhla 9,7 miliard EUR k 31. prosinci 2015.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.net

 

Největším akcionářem Home Credit BV je PPF Group NV s 88,62% podílem. Skupina PPF (dále jen „PPF“) investuje do řady odvětví; od bankovnictví a finančních služeb, přes telekomunikace, pojišťovnictví, nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů, zemědělství, maloobchodní služby až po biotechnologie. PPF působí v Evropě, Rusku, Asii a USA. Sku­pina vlastní aktiva přesahující 21,3 miliardy EUR (k 30.6 2014).

Další informace jsou k dispozici na www.ppf.eu

 

Minoritním akcionářem Home Credit B. V. je s podílem 11,38 % EMMA OMEGA LTD, investiční skupina plně vlastněná Jiřím Šmejcem.

Tyto stránky používají Cookies. Pokračováním v jejich prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Zjistit více