Praha 25. 7. 2006 – Novinkou letošního léta je možnost pořízení dovolené na splátky prostřednictvím internetu. Home Credit a. s. uzavřel dohodu o partnerství s INVIA.CZ - největší internetovou cestovní agenturou v České republice. V roce 2005 poskytl Home Credit o 70 % vyšší objem úvěrů na dovolenou než v roce 2004, průměrná financovaná částka zájezdu na splátky vzrostla ve stejných letech z 20 602 Kč na 22 373 Kč.
Dovolená na splátky získává na stále větší oblibě. V loňském roce společnost Home Credit a. s. u tohoto produktu zaznamenala 70% nárůst objemu uzavřených úvěrů. I díky tomu došlo v letošním roce k rozšíření počtu spolupracujících cestovních kanceláří a agentur na 97 se 176 prodejními místy po celé České republice. K těm největším patří Alexandria, Kontakt Moravia, Sunny Days a Vítkovice Tours, ale možnost nákupu zájezdu na splátky se neomezuje jen na největší touroperátory se sídly ve větších městech, jeho výhod mohou využít i zákazníci regionálních cestovních kanceláří a agentur.
Dovolená na splátky přes internet
Významnou novinkou letošního roku je možnost nákupu dovolené na splátky přes internet. „Naším nejvýznamnějším partnerem na poli internetu je INVIA.CZ,“ uvádí Ing. Miloš Stibor, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Home Credit a. s. INVIA.CZ je v současné době největší internetová cestovní agentura v ČR. V roce 2005 dosáhla obratu ve výši na 605 milionů Kč s meziročním navýšením o 88 %. Ve stejném roce využilo služeb společnosti 43 tisíc klientů. „Po této službě byla poptávka mezi našimi klienty, a tak jsme se rozhodli oslovit několik splátkových společností s nabídkou spolupráce. Nakonec jsme si vybrali společnost Home Credit, která předložila nejvýhodnější nabídku pro naše zákazníky,“ říká Michal Tůma, marketingový ředitel INVIA.CZ.
Průměrná výše úvěrů na dovolenou: 22 373 Kč
Zájezdy na splátky se nejčastěji prodávají od poloviny května do polovina srpna. „K nejoblíbenějším destinacím patří Chorvatsko, Egypt, Bulharsko a Tunis.Průměrná výše úvěru na dovolenou byla v loňském roce 22 373 Kč, v roce 2004 to bylo o něco méně – 20 602 Kč,“ uvádí Miloš Stibor.
Nabídka úvěrů u partnerských cestovních kanceláří a agentur Home Creditu vychází z jejich konkrétní nabídky, nechybí mezi nimi ani produkty s nulovým navýšením. Klienti si mohou vybrat z 5 nebo 10 měsíčních splátek, úvěr tedy vždy splatí do další sezóny. Akontace u produktů s nulovým navýšením je možná od 10 %, u ostatních produktů již od 0 %.
Modelové příklady:
Poznámka pro editory:
Společnost Home Credit a. s. patří k lídrům českého trhu spotřebního financování, za rok 2005 profinancovala nákupy svých klientů v hodnotě 6,7 miliardy Kč. Celá skupina Home Credit působící v České republice, Slovenské republice, Ruské federaci a od prosince roku 2005 i v Kazachstánu poskytla za rok 2005 úvěry v celkové hodnotě přesahující 49,4 miliardy Kč. Od svého založení v roce 1997 obsloužila více než 7,7 milionu klientů. Skupina Home Credit je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF.