Home Credit ve třetím čtvrtletí poskytl úvěry ve výši 1,6 miliardy…

Home Credit ve třetím čtvrtletí poskytl úvěry ve výši 1,6 miliardy korun

20. 10. 2005

Praha 20. 10. 2005 – Zájem spotřebitelů o nákup na splátky má i přes očekávané mírné zpomalení růstu trhu spotřebitelských úvěrů rostoucí tendenci. Home Credit ve třetím čtvrtletí roku poskytl úvěry ve výši 1,6 miliardy korun, což je v meziročním srovnání nárůst o téměř 30 %. Celkový počet obsloužených klientů v historii Home Creditu tak překročil 1 160 000.

Z aktuálních statistik společnosti Home Credit za třetí čtvrtletí 2005 vyplývá, že zájem o tento druh spotřebitelského financování během letošního července až září opět narostl. Objem poskytnutých úvěrů Home Credit se meziročně zvýšil o téměř 30 %. Odhady ekonomických expertů přitom pro letošní rok na trhu spotřebitelského financování počítají zhruba s 15 – 20 % nárůstem. O oblibě spotřebitelských a revolvingových úvěru Home Credit svědčí také stále narůstající počet klientů. Během třetího čtvrtletí 2005 se jejich celkový počet zvýšil na 1 160 000. V souhrnu za všech prvních devět měsíců roku pak objem poskytnutých úvěrů meziročně narostl o 36 % z loňské 3,5 miliardy korun na letošních 4,8 miliardy korun.

Přestože klienti běžně využívají naše služby během celého roku, hlavní sezóna splátkového prodeje je spojena s posledním čtvrtletím a kulminuje v listopadu a prosinci,“ uvedl Ing. Miloš Stibor, předseda představenstva a generální ředitel Home Credit a.s. a dodává: „Očekáváme, že nadcházející měsíce potvrdí růstový trend předcházejícího období a budou znamenat další posílení pozice Home Creditu na trhu splátkového prodeje.

Ve třetím čtvrtletí stoupl zájem o digitální fotoaparáty, videokamery a zabezpečovací systémy

Kromě tradiční bílé a černé elektroniky, která měla 47 % podíl na komoditách nakupovaných na splátky s Home Creditem, a dále nábytku, domácích potřeb, výpočetní techniky a mobilů, se ve třetím čtvrtletí zvýšil také zájem o financování digitálních fotoaparátů, videokamer a zabezpečovací systémů. „V nadcházejících měsících očekáváme nárůst zájmu zejména o černou elektroniku. Hitem letošních Vánoc by mohly být plazmové a LCD televizory s většími úhlopříčkami, domácí kina se sloupovými reproduktory a samozřejmě můžeme předpokládat také poptávku po digitálních fotoaparátech a kamerách,“ doplnil Miloš Stibor.

Home Credit tradičním sponzorem reklamní kampaně projektu Vánoční pohlednice Konta Bariéry

Společnost Home Credit od loňského roku finančně podporuje projekt Vánoční pohlednice Konta Bariéry. Pohlednice ilustrované Jiřím Slívou budou i letos před Vánocemi k dostání na všech poštách. Výtěžek z prodeje pohlednic je určený na bezbariérové úpravy škol. Od roku 1996 získalo Konto Bariéry prodejem pohlednic přes 11 milionů korun a přispělo tak na bezbariérové úpravy 120 škol v České republice.