Home Credit sbírá prestižní ocenění za reklamu • Home Credit a.s.

Home Credit sbírá prestižní ocenění za reklamu

20. 04. 2009

Brno 20. dubna 2009 – Společnost Home Credit, jeden z lídrů trhu spotřebitelského financování v České Republice, získal další významná ocenění za reklamu na hotovostní úvěr Telefonní půjčka. Po soutěži o nejefektivnější reklamu Effie 2008, kde jarní kampaň na Poplatkové prázdniny získala 2. místo v kategorii Finanční služby, uspěla i podzimní Záruka spokojenosti. V anketě serveru Měšec.cz o nejlepší finanční reklamu za rok 2008 ji odborná porota ohodnotila jako vítěznou z 26 soutěžících spotů, v hlasování veřejnosti se umístila na 2. místě. Reklama společnosti Home Credit tak obhájila loňské umístění.

"Jsem samozřejmě moc rád za oba skvělé výsledky. Je dobře, že se naše spoty líbí jak odborníkům  na reklamu, tak potenciálním klientům. Nejvíce nás ale těší, že se naše reklama nejenom líbí, ale hlavně prodává. Nejdůležitějším hlasováním jsou pro nás podepsané smlouvy – a zákazníci hlasují každý den,“ říká Jakub Petřina, marketingový ředitel Home Creditu.

Úspěšná kampaň z počátku roku 2008 komunikovala nulové poplatky za uzavření smlouvy nebo předčasné splacení Telefonní půjčky, v závěru loňského roku Home Credit propagoval Telefonní půjčku se Zárukou spokojenosti.Vtip, nadsázka a ironie nejsou v reklamách Home Creditu jenom doplňující prvky, stávají se efektivními nositeli hlavního sdělení. Martin Novosad, odborník na film a reklamu a odborný porotce v soutěži serveru Měšec.cz zařadil Záruku spokojenosti na první místo a svou volbu okomentoval takto: „Určitě nejvtipnější reklama s příběhem. Dobře komunikuje výjimečnost produktu a dělá zároveň v této sérii s vybranými herci image firmě. Prostě a jednoduše dobře vymyšlené a zrealizované.“ Série televizních spotů, které v soutěžích bodují, vytvořila agentura Mather Communications, natáčení vedl uznávaný filmový režisér David Ondříček.

Soutěž Effie 2008 ocenila stříbrnou příčkou reklamní kampaň na Telefonní půjčku nazvanou Poplatkové prázdniny. Její stěžejní částí byla řada tří televizních spotů s typickou českou rodinou, kterou ztvárnili herci Marek Taclík, Klára Trojanová a jejich „syn“ Jakub Laurych. Každý ze série komunikoval jednu výhodu – jeden poplatek, který při uzavření půjčky u Home Creditu nemusí klient platit: bez poplatku za vyřízení půjčky, bez poplatku za vedení půjčky, bez poplatku za předčasné splacení půjčky. „Tohoto umístění si vážíme zejména proto, že v Effie se rozhoduje podle měřitelných výsledků kampaní, hodnotí se jak účinnost a úspornost, tak kreativita,“ vysvětluje Jakub Petřina. Porota totiž nehodnotila pouze televizní spot, ale celkovou komunikační strategii, která zahrnovala mix televize a direct marketingu.

 

Poznámka pro editory

Společnost Home Credit, a. s., patří k lídrům trhu spotřebitelského financování v České republice. Poskytuje účelové a bezúčelové financování prostřednictvím spotřebitelských a revolvingových úvěrů, produktové portfolio doplňují hotovostní půjčky. Za rok 2008 profinancovala nákupy svých klientů v hodnotě 9,6 miliardy Kč.

Společnosti skupiny Home Credit působí na trzích spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě, ve střední Asii a na Dálném východě. V roce 2008 společně poskytly úvěry v celkovém objemu 3,6 miliardy eur. Skupina Home Credit zastává přední pozice na trzích v České republice (Home Credit, od roku 1997), na Slovensku (Home Credit Slovakia, od roku 1999), v Ruské federaci (Home Credit & Finance Bank, od roku 2002) a v Kazachstánu (od prosince 2005). V roce 2006 vstoupila na trhy v Bělorusku (Home Credit Bank) a na Ukrajině (Home Credit Bank, Home Credit Finance), od prosince 2007 působí také v Číně.

Skupina Home Credit Group je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF, která s e zaměřuje především na spotřebitelské financování a retailové bankovnictví. Skupina dále aktivně vyhledává investiční příležitosti a realizuje strategické investice na rostoucích trzích střední a východní Evropy a Asie. Prostřednictvím podílu v Generali PPF Holdingu je skupina PPF účastníkem trhu pojišťovnictví ve střední a východní Evropě. Za 18 let své existence se skupina PPF stala jedním z předních mezinárodních finančních investorů s hodnotou spravovaných aktiv převyšující 8 miliard euro.