V neděli bude poprvé k vidění nová televizní kampaň na propagaci značky Home Credit a také vlajkového produktu firmy Flexibilní půjčky. V nových spotech se Home Credit drží stejného konceptu jako doposud, a proto se v hlavních rolích opět představí jeho klienti. Na výrobě televizní reklamy se podílela zlínská agentura IS Produkce spolu s mladým režisérským talentem Janem Bártkem.
V nových spotech tentokrát rezonuje nejenom na co si peníze půjčit, ale i jakou půjčkou nákup financovat. Hlavními postavami kampaně nazvané „Úsměvy“ jsou klienti Home Creditu, kteří si dobře vybrali nejen nové kolo, kuchyňskou linku nebo vanu, ale i půjčku.
„Vyobrazené situace vychází opět z reálného života. Lidé používají naše půjčky nejčastěji právě na zvelebení domova nebo nákup nejrůznějšího vybavení. V nových spotech se snažíme upozornit diváky na to, že při plnění svých snů je důležité nejen to, jak skvělou věc si za půjčené peníze pořídí, ale i jakou půjčkou budou nákup financovat,“ uvádí Milan Cáder, šéf marketingu a produktů společnosti Home Credit ČR a SR.
Home Credit nabízí už 25 let alternativu k bankovním půjčkám a snaží se spotřebitelům přidat vždy něco navíc. U Flexibilní půjčky je to právě flexibilní splácení, při kterém může klient posílat každý měsíc jinou výši splátky, měsíční platbu si může také odložit a má možnost opakovaného čerpání již splacených peněz.
První nové spoty shlédnou diváci 22. května na českých televizních kanálech Prima Group a Barrandov Group. Na slovenských programech Markízy Group pak kampaň startuje na začátku července letošního roku. Na přípravě spolupracoval Home Credit se zlínskou IS Produkcí, spoty režíroval Jan Bártek, mladý režisér s obrovským talentem a velkou zkušeností. Bártek je dvojnásobným držitelem ceny Anděl za videoklip a má také nominace na Českého lva. Diváci rovněž znají jeho práci díky režírování některých dílů Stardance a znělky televizní show Jana Krause.
TV spoty jsou už nyní k dispozici na youtube:
https://youtu.be/CkwEgAhtt0E
https://youtu.be/wwQPYKloDT0