Home Credit představuje novou reklamu. Personalizované penízky…

Home Credit představuje novou reklamu. Personalizované penízky nahradí origami

01. 10. 2014

Home Credit přichází s novým konceptem marketingové komunikace. Jejím nejviditelnějším prvkem bude zcela nová televizní reklama. Po dvou letech opouští koncept personalizovaných penízků a přechází ke zcela novému komunikačnímu stylu – origami. Ten se bude postupně propisovat do veškeré komunikace Home Creditu v Česku i na Slovensku.  Sjednotí styl televizní reklamy, letáků i dopisů.

 

Nový origami styl se postupně začne prolínat do veškeré komunikace od začátku října. Nejviditelnější změnou bude zcela nová televizní reklama, která startuje se začátkem měsíce. „Televize je pro nás klíčové médium, a proto jsme na nové reklamně intenzivně pracovali čtyři měsíce. Z řady nápadů a myšlenek jsme se nakonec rozhodli pro tento, který je podle nás hravý a přitom jednoduchý,“ popisuje novou kampaň Ondřej Žiška z oddělení Marketingové komunikace, zodpovědný za celou kampaň.

Televizní kampaň je úzce propojená s produktem a nabízeným benefitem – vrácení zpět až 21 splátek na hotovostním úvěru, který je klíčovým produktem. „Hledali jsme taktickou kampaň, která bude umět tento produkt a hlavně benefit dobře vysvětlit,“ dodává Žiška s tím, že od kampaně očekává hlavně dobré obchodní výsledky. V lednu pak Home Credit naváže další částí kampaně, která bude zaměřená více na image.

A proč padla volba na origami? „Jednoduchost, hravost a srozumitelnost jsou hlavní prvky, které jsou pro nový koncept typické. Díky němu bude velmi jednoduché vysvětlit produkty, jejich benefity, doplňkové služby. V současnosti žádná jiná firma na českém trhu styl origami nepoužívá, proto rozhodně bude jedinečný,“ vysvětluje Žiška.

Kampaň startuje 1. 10. 2014 na hlavních televizních stanicích (TV Prima, TV Barrandov, AT Media). Podpořená bude i online reklamou.