542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Home Credit představil nové logo, odkazuje na lidský přístup a inovace

Autor tiskové zprávy - Zuzana Bienvenu

Přidáno

24. 10. 2016

Autor

Zuzana Bienvenu
Tisková mluvčí

Home Credit mění ve dvacátém roce svého působení na českém trhu logo. Jedno z písmen v názvu společnosti zastupuje unikátní smajlík, který odkazuje na lidský přístup ke klientům. Nové logo odráží jak změny v přístupu k zákazníkům, tak i v produktovém portfoliu společnosti.

 

Za posledních 20 let Home Credit vyrostl. Z původně malé firmy z Hustopečí nedaleko Brna je dnes světová nebankovní úvěrová společnost, která patří ve své kategorii k největším. V původním červeném obdélníkovém logu byl vedle názvu společnosti symbol bílé lednice, který odkazoval na dostupnost a rychlost získání spotřebitelských úvěrů na bílou elektroniku. „Trh se v posledních letech výrazně změnil a dnes jsou rychlé a dostupné úvěry standardem. My v Home Creditu se proto stále více zaměřujeme na budování vztahů se zákazníky a inovace. Mnohem širší je také současné portfolio produktů. A proto jsme chtěli, aby i naše logo správně vystihlo dnešní Home Credit a jeho moderní a lidský přístup k zákazníkům,“ uvádí k novému logu Jana Studničková, marketingová ředitelka společnosti Home Credit.

 

Nové logo začne Home Credit používat od 1. listopadu letošního roku, a to v České republice a na Slovensku. Na první pohled zaujme nové písmo a unikátní smajlík v písmeně O názvu společnosti. Ten vyjadřuje základní hodnoty společnosti, kam patří lidskost, přátelský přístup, férové jednání a srozumitelnost. „Výměna lednice za úsměv má vystihnout i naši přeměnu z instituce na rychlé peníze na firmu plnou lidí, kteří rozumějí jiným lidem – našim zákazníkům. Samozřejmě, pokud by tomu tak nebylo, nemohli bychom si podobné logo dovolit. Protože jsme ale několik posledních let věnovali intenzivní práci se zákaznickou zkušeností, věříme si, že zákazník náš lidský přístup především zažije, a nejen uvidí v logu. Jen za poslední měsíce jsme třeba zcela přepsali a zjednodušili naše úvěrové podmínky, změnili proces stížností tak, že zákazník přesně ví, s kým komunikuje nebo jsme zavedli zpětné volání. Už dříve jsme představili ombudsmana a chartu zásad, které garantují férový přístup ke klientům. Nyní se v rámci inovací zaměřujeme na design produktů, který ještě více bude vycházet z reálných potřeb a chování lidí,“ doplňuje Studničková.

 

Nové logo bude Home Credit zavádět postupně do všech svých materiálů distribuovaných k zákazníkům v České republice a na Slovensku. V roce 2017 se spustí výměna loga v rámci celé skupiny Home Credit International.

 

Logo Home Credit: dvouřádková varianta

 

 

 

Logo Home Credit: jednořádková varianta

 

 

Poznámka pro editory:

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní karty a konsolidaci úvěrů. V první polovině roku 2016 společnost poskytla úvěry v celkové výši 5,6 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.cz

 

Home Credit B. V. (dále jen „HCBV“) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě (CEE) a Asii. Společnost byla založena v roce 1997 a dceřiné společnosti HCBV působí v České republice, na Slovensku, Ruské federaci, Bělorusku, Kazachstánu, Číně, Vietnamu, Indii, Indonésii a Filipínách. Hlavním předmětem podnikání HCBV je poskytování spotřebitelského financování a úvěrů koncovým zákazníkům (nákup zboží na splátky, hotovostní úvěry, revolvingové úvěry, kreditní karty a půjčky na auta). S rozšiřováním působnosti HCBV se přidávají produkty retailového bankovnictví, jako je správa vkladů a nabídka běžných účtů na trzích, kde je držitelem bankovní licence. Celkem 72,9 tisíc zaměstnanců dosud obsloužilo více než 53,4 milionů zákazníků prostřednictvím své rozsáhlé distribuční sítě zahrnující 185.893 prodejních míst, úvěrových kanceláří, poboček a zastoupení na poštách. Celková konsolidovaná aktiva HCBV dosáhla 9,7 miliard EUR k 31. prosinci 2015.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.net

 

Největším akcionářem Home Credit BV je PPF Group NV s 88,62% podílem. Skupina PPF (dále jen „PPF“) investuje do řady odvětví; od bankovnictví a finančních služeb, přes telekomunikace, pojišťovnictví, nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů, zemědělství, maloobchodní služby až po biotechnologie. PPF působí v Evropě, Rusku, Asii a USA. Sku­pina vlastní aktiva přesahující 21,3 miliardy EUR (k 30.6 2014).

Další informace jsou k dispozici na www.ppf.eu

 

Minoritním akcionářem Home Credit B. V. je s podílem 11,38 % EMMA OMEGA LTD, investiční skupina plně vlastněná Jiřím Šmejcem.

Přihlášení k odběru nových tiskových zpráv

Ochrana osobních údajů