Home Credit | Pro lepší příběhy

Home Credit posiluje tým. Milan Cáder bude odpovědný za produkty a pojištění, Pavel Kuhn za oblast inovací

Autor

Zuzana Bienvenu

Tisková mluvčí




Přidáno

19.01.2016

S příchodem roku 2016 uvítal Home Credit dvě nové posily, Milana Cádera a Pavla Kuhna. V souladu se strategií společnosti se zaměří především na oblast produktů a vývoje inovací. „Svým založením, zájmem a zkušeností jsou oba noví kolegové přesně tím, koho potřebujeme, abychom zvládali nápady vymýšlet a proměňovat je ve fungující součást Home Creditu,“ řekl David Bystrzycki, generální ředitel společnosti.

 

Milan Cáder bude zastávat pozici ředitele Divize Produkty. Má dlouholeté zkušenosti s finančním sektorem, kde se vypracoval z obchodního zástupce až do vrcholového vedení. Po odchodu ze společnosti GE Money byl zodpovědný za B2B sektor a spolupráci se třetímu stranami v Cetelemu. Před nástupem do Home Creditu řídil pět let oblast B2C a Péče o klienty ve společnosti BNP Paribas PF. Vystudoval Vysokou školu finanční a správní, obor ekonomika a management.  Ve volném čase rád sportuje, cestuje, rybaří, v oblibě má divadlo a film. „Pro úspěšnou společnost, jakou je Home Credit, je charakteristickým rysem vysoká dynamika inovací a změn. Produkty a na ně navazující procesy musí stále rychleji reagovat na vývoj trhu a potřeby klientů. Je pro mne silnou motivací pracovat s lidmi, kteří se nespokojí jen s „dobrým“ řešením, ale mají neuvadající snahu věci dále zlepšovat,“zdůraznil Cáder představu o svém působení ve firmě.

 

Milan Cáder naváže na práci Daniela Šturma, který ve vrcholovém vedení společnosti Home Credit zůstává na pozici ředitele Divize Marketing a nadále se bude věnovat jejímu rozvoji.

 

Pavel Kuhn, který má patnáctiletou praxi v oblasti strategického marketingu a obchodního rozvoje, nastupuje na pozici ředitele inovačního centra a stává se členem senior managementu. Po vystudování Vysoké školy báňské - Technické univerzity v Ostravě pracoval dva roky na pozici Account Manager ve společnosti Leo Burnett, následně nastoupil do Vodafone, kde na pozicích manažer komunikace a manažer marketingu strávil dohromady devět let. Následně působil v MOPETU CZ jako obchodní a marketingový ředitel. Do Home Creditu se přesunul ze Sazky, kde byl vedoucím marketingu v sekci SAZKAmobil. „Na svém novém působišti bych chtěl navázat na velký kus práce v oblasti inovací, který odvedl stávající management a v roce 2016 bych se chtěl zaměřit na novinky a rozvoj finančních služeb v digitální oblasti,“ pronesl při příležitosti nástupu do funkce Kuhn. Mezi jeho zájmy patří utra trail a běžky.

 

Tyto stránky používají Cookies. Pokračováním v jejich prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Zjistit více