Home Credit odměňuje dobré klienty, vrací jim úroky • Home Credit a.s.

Home Credit odměňuje dobré klienty, vrací jim úroky

02. 05. 2011

Brno 2. května 2011 – Home Credit opět v květnu spouští kampaň Bezva dny. Během nich mohou zákazníci nakupovat na splátky, a pokud svůj úvěr řádně splatí, dostanou zpět všechny úroky. Zaplatí tak pouze cenu zboží, které si vybrali. Kampaň u více než tisícovky obchodníků, dvou stovek eshopů, v rozhlasovém éteru a na internetu potrvá do konce května.

S konceptem Bezva dny se Home Credit vrací k úspěšné propagační akci z léta a prosince 2010. Výsledky loňské srpnové kampaně totiž ukázaly, že vracení úroků je benefit, na který zákazníci slyší. „V létě 2010 jsme si dali za cíl navýšit objem poskytnuté jistiny v porovnání s rokem 2009 o 100 %, což se nám podařilo ještě o třetinu překročit,“  přibližuje důvody opakování akce obchodní ředitel Home Creditu Vojtěch Ščevík.

Loňské Bezva dny měly přilákat lidi do obchodů, protože příliš nenakupovali a maloobchodní tržby stagnovaly. „Letos je hlavním cílem představit jednoduchý, výhodný a bezpečný úvěr, který zákazníka odmění jednoduše za to, že bez problémů splácí,“  uvádí Jakub Petřina, marketingový ředitel Home Creditu.

K financování vybraného zboží mohou lidé využít roční úvěr bez akontace. Splácet je možné zboží od tří tisíc korun, horní výše není omezena. Po bezproblémovém splacení úvěru klienti dostanou kreditní kartu se všemi úroky, které během splácení zaplatili. Sami se rozhodnou, zda kartou zaplatí něco dalšího, nebo peníze vyberou z bankomatu. „Nejvyšší úvěr jsme vloni poskytli klientce z Prahy, a to skoro 102 tisíc korun na kuchyňskou linku. Po řádném zaplacení všech splátek tak klientka dostane přes 16 tisíc zpět,“  přibližuje Vojtěch Ščevík.

Podle loňských výsledků Home Credit očekává, že lidé budou na splátky opět nakupovat zejména elektroniku, doplňky do domácnosti, spotřebiče nebo nábytek. Úvěr ale bude možné využít i na sportovní vybavení, plastová okna nebo třeba dovolenou. Splátkovou kampaň podpoří více než tisícovka kamenných prodejen a dvě stovky eshopů. Zapojí se jak řetězec Tesco, tak menší regionální prodejci, kteří se shodují, že minulá kampaň jejich prodejům pomohla.  

Příklad Bezva úvěru od Home Creditu:

  • Cena lednice: 25 000 Kč
  • Výše úvěru: 25 000 Kč
  • Akontace: 0 Kč
  • Počet měsíčních splátek: 12
  • Měsíční splátka: 2 413 Kč
  • Úroková sazba: 27,04 %
  • RPSN: 31,0 %
  • Celkem zaplatí: 28 956 Kč
  • Dostane zpět: 3 956 Kč

 

Poznámky pro editory:

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní a úvěrové karty. V roce 2010 společnost poskytla úvěry v celkové výši 8,4 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.cz.

Skupina Home Credit („skupina“) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě a Asii. Ve vybraných zemích úspěšně nabízí a rozvíjí také služby retailového bankovnictví. Skupina zaměstnává 19 300 lidí a poskytla služby již 25,5 milionu klientů (údaj k 31. 12. 2010). Skupina působí v České republice (od roku 1997), Slovensku (od roku 1999), Ruská federaci (od roku 2002), v Bělorusku (od roku 2007), v Číně (od roku 2007) a ve Vietnamu (od roku 2009). Značka Home Credit je od roku 2005 navíc přítomna v Kazachstánu, kde holdingová společnost Home Credit B.V. drží minoritní podíl v AO Home Credit Bank. Skupina rovněž zkoumá příležitosti pro vstup na další rozvíjející se trhy na Blízkém východě a v jihovýchodní Asii.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.net.

Skupinu Home Credit plně vlastní PPF Group N.V. („PPF“), která je jednou z největších investičních a finančních skupin ve střední a východní Evropě. PPF vlastní aktiva ve výši zhruba 12 miliard EUR (údaj k 30. 6. 2010), zahrnující různorodé aktivity od bankovnictví a pojišťovnictví přes nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů až po největší ruský obchodní řetězec se spotřební elektronikou. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie.

Další informace jsou k dispozici na www.ppf.cz.