Home Credit má vlastní sitcom. Ukazuje výhody i nástrahy půjček •…

Home Credit má vlastní sitcom. Ukazuje výhody i nástrahy půjček

08. 02. 2018
Home Credit spouští novou reklamní kampaň ve formátu sitcomu. O komické situace se postarají koumák Oliver, playboy Tomáš, vtipálek Čenda a jejich kamarádka Stáňa. Reklamní spoty v krátkých příbězích ukazují hlavní benefity půjček od Home Creditu. Televizní kampaň je podpořena online komunikací.


Home Credit odstartoval novou reklamní kampaň ve formátu sitcomu. „V hlavní roli zůstávají příběhy lidí, ale nově pod hlavičkou originálního sitcomu. Naše nové spoty mají nejen pobavit a představit benefity našich půjček, ale také podpořit značku,“ říká Jana Studničková, marketingová ředitelka společnosti Home Credit.

Jak je pro sitcomy typické, v obývacím pokoji společně tráví čas sympatický a hloubavý Oliver (Aleš Slanina), jeho ne úplně bystrý bratr a spolubydlící, playboy Tomáš (Adam Mašura), kamarádka Stáňa (Sára Milfajtová), která se k bratrům „na chvilku“ přistěhovala, a konečně Čenda (Vojtěch Blahuta), který bydlí ve vlastním bytě. Sitcom se jmenuje 3+1, což odkazuje jak na počet přátel, tak na byt, kde bydlí a scházejí se.

Pro jarní kampaň jsou připraveny celkem čtyři třicetivteřinové spoty, které budou nasazeny postupně od 8. února na stanicích Prima Group. Pro online média je určena speciální verze s delší stopáží (cca šest minut). Spoty vznikly opět ve spolupráci s režisérským duem KASAL&NAVRATIL. Kreativu dodala agentura Oliver.

Ukázka spotů ZDE