Home Credit odstartoval novou reklamní kampaň ve formátu sitcomu. „V hlavní roli zůstávají příběhy lidí, ale nově pod hlavičkou originálního sitcomu. Naše nové spoty mají nejen pobavit a představit benefity našich půjček, ale také podpořit značku,“ říká Jana Studničková, marketingová ředitelka společnosti Home Credit.
Jak je pro sitcomy typické, v obývacím pokoji společně tráví čas sympatický a hloubavý Oliver (Aleš Slanina), jeho ne úplně bystrý bratr a spolubydlící, playboy Tomáš (Adam Mašura), kamarádka Stáňa (Sára Milfajtová), která se k bratrům „na chvilku“ přistěhovala, a konečně Čenda (Vojtěch Blahuta), který bydlí ve vlastním bytě. Sitcom se jmenuje 3+1, což odkazuje jak na počet přátel, tak na byt, kde bydlí a scházejí se.
Pro jarní kampaň jsou připraveny celkem čtyři třicetivteřinové spoty, které budou nasazeny postupně od 8. února na stanicích Prima Group. Pro online média je určena speciální verze s delší stopáží (cca šest minut). Spoty vznikly opět ve spolupráci s režisérským duem KASAL&NAVRATIL. Kreativu dodala agentura Oliver.
Ukázka spotů ZDE