„Po úspěšném formátu late night show, jejímž moderátorem byl herec Pavel Nečas, jsme chtěli, aby do popředí vystoupily samotné příběhy lidí. To jsou naši hrdinové. Kampaň startuje novým spotem zaměřeným na to, jak příjemně může život lidí ovlivnit, když je neobtěžují zbytečné poplatky za vyřízení, vedení či předčasné splacení půjčky," vysvětluje brand manažerka Home Creditu Kateřina Cmerková.
V navazujících spotech se pak v podobném duchu představí další produktové benefity Home Creditu.
Spoty vznikly pod taktovkou režisérského dua KASAL&NAVRATIL v produkci Soft Pillow. V reklamě Home Credit použil skladbu zpěvačky Lenny I’m standing at the corner of your heart.
Do konce léta uvidí diváci v televizi všechny tři spoty. Vysílat se budou na kanálech stanic Prima Group, Barrandov a Óčko. Nová reklamní kampaň se propíše do celého komunikačního mixu od televize, přes neadresnou distribuci až do online. Za kreativou kampaně stojí agentura Oliver.
Podívejte se na nový spot Home Creditu
Zkrácenou verzi reklamy najdete zde