542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Home Credit garantuje nulové poplatky za Telefonní půjčku

Brno 25. října 2007 – Společnost Home Credit zahájila kampaň na podporu Telefonní půjčky, hotovostního úvěru s jednoduchým zprostředkováním po telefonu. Zdůrazňuje v ní, že s úvěrem nejsou spojeny žádné vedlejší poplatky – za vyřízení, vedení ani předčasné splacení. Z průzkumu Home Creditu totiž vyplynulo, že obecné povědomí o poplatcích, které se vážou k úvěrovým smlouvám, je velmi nízké.

„Podle našich zjištění jsou spotřebitelé o poplatcích spojených s úvěry informováni pouze zběžně a při výběru úvěrového produktu se soustředí především na výši měsíční splátky. Konečná cena půjčky je proto mnohdy nepříjemně překvapí,“ uvádí Jakub Petřina, marketingový ředitel společnosti Home Credit a. s., a dodává: „Klientům, kteří se rozhodnou pro Telefonní půjčku Home Credit, garantujeme nulové poplatky za vyřízení, vedení i předčasné splacení úvěru.“

Od října probíhá v České republice nová kampaň na podporu Telefonní půjčky. Kampaň probíhá formou sady tří televizních spotů koncipovaných do miniseriálu z prostředí české rodiny. Každý spot s vtipnou nadsázkou ilustruje jeden z poplatků, který Home Credit svým klientům neúčtuje. Nulové poplatky se týkají jak poskytnutí úvěru a vedení úvěrového účtu, tak situace, kdy se klient rozhodne úvěr splatit předčasně.

Kampaň pro společnost Home Credit vytvořila agentura Mather Communications pod vedením kreativního ředitele Willa Rusta. Režie se ujal zkušený režisér David Ondříček. Komunikace je zaměřena na předvánoční období, v průběhu roku 2008 by měla pokračovat s obměněným sdělením.

O Telefonní půjčce

Za dobu, kdy Home Credit Telefonní půjčku nabízí, zaznamenala bezplatná klientská linka více než 430 000 hovorů. Výrazně tak přispěla k meziročnímu nárůstu hotovostních úvěrů o 47 % v roce 2007. Průměrná výše Telefonní půjčky dosáhla ve třetím čtvrtletí letošního roku 27 800 Kč. Jejími nejčastějšími klienty jsou lidé ve věku od 25 do 44 let. 55 % všech klientů tvoří ženy. 43 % klientů bydlí v menších městech a obcích do 10 000 obyvatel. 

Telefonní půjčku lze v současnosti získat do výše 60 000 Kč, od listopadu se horní hranice úvěru zvýší na 100 000 Kč. Klient ji vyřídí z pohodlí domova a bez vyplňování složitých formulářů. Stačí, když zavolá na bezplatnou zákaznickou linku a sdělí operátorovi požadované informace. Smlouvu obdrží po schválení úvěru poštou, peníze si klient vyzvedne na poště nebo jsou mu zaslány na běžný účet. Klientská linka je dostupná 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Díky tomu, že si klient půjčku vyřizuje z domova, má dostatek prostoru i klidu k detailnímu prostudování veškerých smluvních podmínek.

Poznámka pro editory:

Společnost Home Credit a. s. patří k lídrům trhu spotřebitelského financování v České republice. Poskytuje účelové a bezúčelové financování prostřednictvím spotřebitelských a revolvingových úvěrů, produktové portfolio doplňují hotovostní půjčky. Za rok 2006 profinancovala nákupy svých klientů v hodnotě 7,1 miliardy Kč. Společnosti skupiny Home Credit, působící na trzích střední a východní Evropy a Střední Asie, poskytly v roce 2006 úvěry v celkovém objemu 2,7 miliardy USD.

Skupina Home Credit je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF. Ta úspěšně spravuje aktiva v hodnotě téměř 225 miliard Kč a rozvíjí své obchodní aktivity v České republice, na Slovensku, v Rusku, na Ukrajině, v Kazachstánu, v Bělorusku, na Kypru, ve Vietnamu a v Číně. Skupina PPF se zabývá pojišťovnictvím, spotřebitelským financováním a bankovnictvím a také poskytuje komplexní služby v oblasti správy majetku. Ve společnostech patřících skupině PPF pracuje více než 24 000 zaměstnanců.

Přihlášení k odběru nových tiskových zpráv

Ochrana osobních údajů