Home Credit a Tesco připravily novou komunikační kampaň na podporu značky Tesco Finanční služby. Hlavním cílem nového komunikačního konceptu z dílny Ogilvy je přiblížit se co nejvíce ke koncovému zákazníkovi Tesco a navázat na komunikaci samotného prodejního řetězce. Na vytváření konceptu se podílel tým Tesco společně s Home Creditem. Celkem vznikly tři nové spoty a jejich hlavní témata se budou prolínat napříč celou komunikací značky jak v místě prodeje, tak online.
Nový koncept se odlišuje od stávajícího jak po grafické, tak po textové stránce. Jedná se o 3 nové TV spoty o délce 15 vteřin s ústředním sloganem kampaně: „V Tesco vám pomůžeme s čímkoliv" a voice overem, který dodává: „Půjčíme vám třeba 100 000 Kč".
Hlavními hrdiny spotů jsou zákazníci Tesco, kteří díky Tesco Finančním službám mohou při běžném nákupu zrealizovat daleko větší plány. V prvním spotu si rodina k novému hrnci pořídí i novou kuchyň, druhý spot zachycuje starší pár, který si kromě energetických tyčinek nakoupí nová elektrokola. Mladý pár si pak ve třetím spotu k F&F oblečení může prostřednictvím Tesco Finančních služeb dopřát i 3 nové vestavěné skříně.
Natáčení kampaně probíhalo v červnu letošního roku v Tesco Eden. Poprvé se spoty objeví v televizi 15.8.2021 a budou také adaptované pomocí dabingu pro slovenský trh. Tváře z televizní reklamy budou následně zákazníci potkávat na POS materiálech v samotných prodejnách Tesco v České republice i na Slovensku.