Šikovný účet PLUS
Nakupujte na splátky kdekoliv s balíkem výhod jen za 39 Kč měsíčně.
Se Šikovným účtem PLUS ušetříte na úrocích i nákupech.
Sjednáte si ho rovnou nebo aktivujete později v mobilní aplikaci.
Hlavní výhody Šikovného účtu PLUS
4x ročně 10 %zaplacených úroků zpět
Stačí včas a řádně splácet a my vám 4x ročně vrátíme 10 % zaplacených úroků.
1x ročně nákupna splátky s 0% úrokem
Nákup kartou nad 2 000 Kč můžete 1x za rok rozložit do splátek s 0% úrokem. Zvládnete to na pár kliknutí v mobilní aplikaci. Rozložení do splátek je potřeba zadat v měsíci, ve kterém byl nákup zaúčtovaný. Jak na to?
Až 20 % zpět z nákupů u Premia partnerů
Nakupujte kartou u Premia partnerů a získejte část peněz z nákupu zpět.
Mrkněte, co umí Šikovný účet PLUS navíc
Převod peněz si rozložíte do 11 splátek s přeplatkem jen 10 %. Jak na to?
Nákupy virtuální nebo fyzickou kartou.
Na všechny nákupy kartou můžete využít bezúročné období až 51 dní.
0 Kč
39 Kč
Chci Šikovný účet PLUS
Společnost Home Credit a. s., Brno, Nové sady 996/25, PSČ: 602 00, IČO: 269 78 636, e-mail: info@homecredit.cz, zpracovává osobní údaje, které jste uvedli v tomto formuláři, za účelem posouzení Vaší žádosti o úvěr. Právním titulem zpracování těchto údajů, je nezbytnost vykonání opatření před uzavřením smlouvy na základě žádosti dotčené osoby. Osobní údaje nejste povinni poskytnout. V případě, že je však neposkytnete, nebude Vám moci být poskytnuta tato služba.
Naším oprávněným zájmem jsou činnosti potřebné na zhodnocení výše úvěrového rizika společnosti (např. ověření žadatele o službu s našimi interními záznamy, detekce a vyšetřování podvodu) a také činnosti spojené s webovou analytikou.
Z důvodu plnění povinností, plynoucích nám ze zákona, jsme povinni před poskytnutím úvěru řádně prověřit Vaši bonitu. Za tímto účelem spolupracujeme s registrem klientských informací SOLUS. Podrobné informace o zpracování v SOLUS naleznete níže. Naším oprávněným zájmem je také ověřovat Vaše údaje v dalších registrech, které jsou veřejně dostupné - pro tento účel využíváme insolvenční rejstřík (ISIR).
Pokud s námi uzavřete úvěrovou smlouvu, je naším oprávněným zájmem nabízet Vám také naše další produkty a služby. Za tímto účelem Vám můžeme zasílat e-mailové zprávy, dopisy, SMS, newslettery, stejně jako Vám telefonovat. Abychom Vám ušili nabídku na míru, zpracováváme při vytvoření nabídky také údaje o Vaší bonitě. V rámci marketingového oslovování vykonáváme marketingové výzkumy, klientské soutěže, průzkumy spokojenosti a podobné aktivity, ze kterých vyplývá Váš názor na naše služby. Pokud si nepřejete být jakkoliv oslovováni nebo Vám překáží určitá forma komunikace, dejte nám prosím vědět a nabídky nebudete nadále dostávat.
Profilování pro posouzení úvěrového rizika – naším oprávněným zájmem je rozhodování na základě profilování při řízení rizik, vztahujících se k našim produktům. Vaše profilové údaje využíváme k vytvoření individuálního profilu a posouzení rizika, např. zda budete schopní splatit úvěr. Abychom Vám mohli poskytnout naše služby, musíme podle zákona postupovat obezřetně, a proto hodnotíme rizikovost úvěru i s pomocí Vašich údajů a využíváme úvěrový registr SOLUS, externí zdroje (insolvenční rejstřík) a interní databáze, obsahující i negativní informace důležité pro předcházení a minimalizaci úvěrových rizik.
Profilování pro předcházení a odhalování podvodného jednání - Vaše identifikační údaje, údaje o produktech a službách, profilové údaje a další údaje analyzujeme na základě našeho oprávněného zájmu, abychom zabraňovali podvodným jednáním prováděným fyzicky i digitálně. Na základě informací vytváříme profilové ukazatele nebo jiné informace, relevantní pro indikaci možných podvodů (např. informace o ukradeném občanskému průkazu nebo informace o obvyklé zemi pro přístup do webové nebo mobilní aplikace). Právním základem je jak plnění právní povinnosti, tak ochrana oprávněných zájmů naší společnosti a zájmů a majetku našich klientů.
Automatizované rozhodování při schvalování žádostí o úvěr – abychom zlepšili komfort a rychlost při využívání našich služeb, můžeme některé žádosti o půjčky posuzovat a schvalovat na základě výhradně automatizovaného zpracování údajů zcela bez lidského zásahu. Pokud s výsledkem takového posouzení nesouhlasíte, máte právo nás požádat o tzv. „lidský přezkum“, což v praxi znamená, že Vaši žádost přezkoumá některý z našich pracovníků, a dále máte právo vyjádřit svůj názor případně napadnout rozhodnutí.
Současně Vás informujeme o tom, že všechny telefonní hovory můžeme zaznamenávat z důvodu prokázání obsahu hovoru a také za účelem zkvalitnění našich postupů. Pokud si nepřejete, aby byl Váš hovor nahráván, můžete využít jiný způsob komunikace s námi. Kontaktní údaje naleznete na našich webových stránkách nebo Vám tyto údaje předáme na vyžádání.
Máte právo požadovat od nás přístup k osobním údajům, které se Vás týkají, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě právo na omezení zpracování. Stejně tak máte právo vznést námitku proti zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů.
Vaše údaje, které nám poskytujete, budeme uchovávat v případě neposkytnutí úvěru nejdéle po dobu 3 let. Další údaje, např. kategorie příjemců, stejně jako podrobnější informace o Vašich právech najdete na webové stránce www.homecredit.cz v záložce „Ochrana osobních údajů“. Kontakt na pověřence pro ochranu osobních údajů v naší společnosti je: dpo@homecredit.cz..
Informujeme Vás, že podle § 20z a § 20za zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, mohou být Vaše osobní údaje vedeny v databázích (dále též jen „registr“), sloužících k vzájemnému informování o identifikačních údajích spotřebitelů a o záležitostech, které vypovídají o bonitě, platební morálce a důvěryhodnosti spotřebitelů. K tomuto informování není třeba Váš souhlas a vztahuje se i na vztahy vzniklé v rámci podnikání nebo jiné samostatné výdělečné činnosti spotřebitele. Naše společnost se účastní registrů SOLUS, zájmového sdružení právnických osob. Podrobnější informace jsou obsaženy v dokumentu „POUČENÍ o registrech Sdružení SOLUS“, jehož obsahem je: (i) vysvětlení pojmu informační soubor, a to zvlášť pro Pozitivní registr, Registr FO a Registr IČ, (ii) definice dalších mých osobních údajů, které mohou vzniknout při zpracování, (iii) popis fungování Pozitivního registru, Registru FO a Registru IČ, (iv) identifikace subjektů či osob, které mohou mít přístup k Vašim osobním údajům při jejich zpracování a (v) poučení o Vašich právech (podle nařízení 2016/679, právo na přístup k údajům: čl. 15, právo na opravu: čl. 16, právo na výmaz: čl. 17, právo na dočasné omezení zpracování: čl. 18, právo na námitku: čl. 21) v souvislosti se zpracováním Vašich údajů v rámci registrů SOLUS. Aktuální znění Poučení můžete kdykoli získat na našich webových stránkách www.homecredit.cz v záložce „Ochrana osobních údajů“ a na informační lince sdružení SOLUS 840 140 120 a na www.solus.cz.
V případě, že registr eviduje záznamy o závazcích spotřebitelů, u kterých nedošlo k prodlení, a o potenciálních závazcích spotřebitelů (například Pozitivní registr SOLUS), můžeme do něj stejně jako další uživatelé nahlížet jen s Vaším souhlasem a vy máte právo vůči provozovateli, který registr vede (v případě Pozitivního registru SOLUS sdružení SOLUS), písemně vyjádřit nesouhlas s evidencí údajů o své osobě v registru, který eviduje záznamy o závazcích spotřebitelů, u kterých nedošlo k prodlení, a o potenciálních závazcích spotřebitelů. Provozovatel v takovém případě bez zbytečného odkladu odstraní z registru všechny záznamy, které se Vás týkají, a učiní opatření směřující k tomu, aby další záznamy týkající se Vaší osoby nemohly být zapsány.
SOLUS jmenoval pověřence ochrany údajů, kterého lze kontaktovat na adrese poverenec@solus.cz.
Co bude následovat
Vyplníte formulář
Zadáte své údaje a my se vám ozveme.
Sjednáme spolu smlouvu
S operátorem si sjednáte Šikovný účet a podepíšete smlouvu.
A výhodné nákupy máte v kapse
Na splátky nakoupíte kdekoliv.
Pokud už Šikovný účet máte, můžete si tarif PLUS nastavit na pár kliknutí v mobilní aplikaci.
Nebo nám zavolejte na 542 100 100 (po - pá 8-17 hod.).
Připravili jsme pro vás i speciální pojištění, které vám pomůže v neočekávané situaci.
Máte dotazy? Poradíme vám na čísle 542 100 100.
Dokumenty k Šikovnému účtu pro vás máme online.
Příklad splácení pro splátkový program Desetina:
Při výši čerpání z revolvingového úvěru 2 000 Kč, výši splátky 200 Kč a době trvání splátkového programu 11 měsíců do 20. dne v měsíci, v němž je splatná poslední splátka, je roční úroková sazba 17,60 %, RPSN 19,1 %, celková částka splatná spotřebitelem 2 200 Kč. Příklad je vypočten za předpokladu, že čerpání se uskuteční 1. 11. 2023, úhrada první splátky je 20. 12. 2023 a datum splatnosti poslední splátky je 20. 10. 2024.
Příklad splácení pro nákup na splátky s 0% úrokem:
Při výši čerpání z revolvingového úvěru 2 000 Kč, výši splátky 200 Kč a době trvání splátkového programu 10 měsíců do 20. dne v měsíci, v němž je splatná poslední splátka, je roční úroková sazba 0,00 %, RPSN 0,0 % celková částka splatná spotřebitelem 2 000 Kč. Příklad je vypočten za předpokladu, že čerpání se uskuteční 1. 11. 2023, úhrada první splátky je 20. 12. 2023 a datum splatnosti poslední splátky je 20. 9. 2024.
V některých případech může dojít z důvodu zaokrouhlování splátek na celé Kč k nepatrným rozdílům ve výši poslední splátky. Konkrétní výše poslední splátky bude uvedena v měsíčním výpise. Hodnoty se vztahují pouze k čerpání úvěru rozloženému do splátkového programu a nezohledňují další případné transakce a poplatky splácené standardním způsobem dle podmínek vaší úvěrové smlouvy. Nabídka platí za splnění podmínek Home Credit a.s. Nabídkou nevzniká nárok na poskytnutí splátkového programu.
Ilustrativní výpočet dle zákona pro revolvingový úvěr:
Výše úvěru 30 000 Kč, roční úroková sazba 26,28 %, RPSN 33,2 %, celkem zaplatíte 34 740 Kč. Jednotlivé po sobě jdoucí měsíční splátky: 3 196 Kč, 3 141 Kč, 3 087 Kč, 3 032 Kč, 2 977 Kč, 2 922 Kč, 2 868 Kč, 2 813 Kč, 2 758 Kč, 2 703 Kč, 2 649 Kč, 2 594 Kč. Splátky a částka, kterou celkem zaplatíte, jsou matematicky zaokrouhleny. Uvedené hodnoty platí za předpokladu čerpání celé výše úvěru okamžitě, bezhotovostně, v plné výši, při nejvyšším poplatku, nejvyšší úrokové sazbě, při poskytnutí úvěru na období jednoho roku a splacení ve 12 měsíčních splátkách se stejnou výší jistiny.
Nabídka nezohledňuje další čerpání úvěru ani využití doplňkových služeb. Nabídkou nevzniká nárok na poskytnutí úvěru. Každou žádost o čerpání úvěru posuzujeme individuálně a může se od prezentované lišit a maximální výše RPSN nepřesáhne 40,5 %.
Nejčastější dotazy
Co mám dělat, když nemůžu splácet?
Pokud se dostanete do neočekávané finanční situace, která vám znemožní plnit řádně a včas závazky vůči naší společnosti, neváhejte a informujte nás o tom co nejdříve. Nejlépe ještě předtím, než se dostanete do prodlení se svou splátkou. Můžete se tak mj. vyhnout postihům, které se pojí s nezaplacením splátky v řádném termínu. Přečtěte si podrobný návod zde.
Jak si aktivuji tarif PLUS?
Šikovný účet PLUS si můžete sjednat přímo při uzavření smlouvy. Nebo na něj můžete jednoduše přejít i kdykoliv později, a to přepnutím tarifu v mobilní aplikaci nebo na lince 542 100 100.
Jaké jsou podmínky získání Šikovného účtu?
Šikovný účet je určen plnoletým osobám se stálým zdrojem příjmů.
Jaké potřebuji pro sjednání doklady?
Stačí dva doklady totožnosti. Jedním z těchto dokladů musí být platný občanský průkaz. Druhým dokladem může být váš řidičský průkaz, cestovní pas, zbrojní průkaz, případně rodný list.
Budeme potřebovat také údaje o vašem zaměstnavateli, nebo vaší firmě – přesný název, adresu, telefon a IČO.
K čemu a kde mohu Šikovný účet použit?
Se Šikovným účtem můžete nakupovat na splátky virtuální nebo fyzickou kartou na e-shopech i v kamenných prodejnách, posílat si peníze na svůj bankovní účet nebo vybírat z bankomatu. To vše bez uzavírání dalších smluv, v ČR i v zahraničí.
Co je to virtuální karta?
Virtuální karta alternativou fyzické karty pro bezpečné placení na internetu. Vydáme vám ji na pár kliknutí v naší mobilní aplikaci a tam ji také budete mít uloženou. V jakémkoliv e-shopu pak jednoduše zvolíte platbu kartou, zobrazíte si údaje z karty a ty jednoduše zadáte. Více o virtuální kartě.
K čemu je mobilní aplikace Home Credit a kde ji získám?
V aplikaci Home Credit ovládáte svůj Šikovný účet a je pro naše klienty zdarma. Stáhnete si ji ve svém obchodě s aplikacemi.
Šikovný účet s prvním nákupem
Při nákupu na splátky, například na partnerském e-shopu nebo v kamenné prodejně, od nás zdarma dostáváte také Šikovný účet. Váš nákup na splátky se rovnou odečte ze Šikovného účtu a za zbytek peněz na účtu můžete dál nakupovat. Nákup na splátky i samotný Šikovný účet jsou tedy jeden finanční produkt vázaný na jednu úvěrovou smlouvu.