542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Jak funguje
Svobodné splácení?

Sjednáte si půjčku

Zavolejte nám na uvedené číslo na webu nebo vyplňte formulář se žádostí o půjčku. Po odeslání vám zavolá náš operátor, který vás seznámí s bezplatnou službou Svobodné splácení a připraví vám půjčku na míru.

Ve své úvěrové smlouvě pak najdete o službě podrobné informace. První splátku je třeba uhradit v plné výši, řádně a včas. Již od následující splátky pak můžete službu zdarma využít.

S nečekanými výdaji si nemusíte dělat starosti

Pokud vás překvapí nečekané výdaje a nemůžete uhradit splátku v plné výši, můžete nám poslat třeba jen 1/2 smluvené částky. Své rozhodnutí nám nemusíte předem oznamovat ani nás žádat o svolení. Pokud je tedy vaše standardní splátka 1 000 Kč a vy pošlete jen 500 Kč, je to zcela v pořádku.

Službu můžete využít u 1/2 splátek své půjčky. Vždy, když službu využijete, pošleme vám nový splátkový kalendář s informací, kolikrát ještě můžete službu využít.

Neplatíte nic navíc

Za využití služby neúčtujeme žádný poplatek a celkově za půjčku nezaplatíte ani o korunu víc, než je uvedené ve vaší úvěrové smlouvě.

O neuhrazené části splátek se pouze prodlouží doba splácení.

Již jste si spočítali půjčku?

Zkuste si nastavit půjčku tak jak vám bude vyhovovat a zjistěte kolik splátek vám vrátíme.
Neberte výpočet jako finální, slouží pro vaši představu, jak by mohla půjčka vyjít. Přesné údaje o půjčce se dozvíte když nám zavoláte nebo při sjednání půjčky online.
SPOČÍTAT PŮJČKU

Víte už vše, co jste potřebovali?

V tom případě nám můžete zavolat a o půjčku si pozádat. Telefonní hovor trvá v průměru okolo 10 minut a na závěr se dozvíte, kdy budete mít peníze na účtě.
800 999 700

Důležité informace týkající se půjčky a jejího vyřízení

Informaci o službě najdete vždy v úvěrové smlouvě. Podmínky využití služby jsou také součástí zásilky s úvěrovou dokumentací.
V případě potřeby můžete poslat jen 1/2 splátky. Takto to můžete udělat u celé 1/2 splátek.
Detailní popis podmínek naleznete zde.
Aby bylo vše v pořádku, stačí zaplatit alespoň 1/2 splátky. Nemusíte to nikomu oznamovat, nikam volat. Pokud je tedy vaše standardní splátka například 2 000 Kč a vy pošlete jen 1 000 Kč, je vše v pořádku.
Vaše další splátka se nijak nezvyšuje, zůstává taková, jak ji máte uvedenou ve splátkovém kalendáři. A vy můžete zaplatit v případě potřeby jen 1/2 splátky. Takto to můžete udělat až u 1/2 splátek.
O neuhrazené části splátek se prodlouží doba splácení. Celková cena úvěru však zůstane nezměněná. Nezaplatíte tedy nic navíc.
Služba je pro vás připravena zcela zdarma. Nezaplatíte ani korunu navíc oproti naší původní dohodě v úvěrově smlouvě.
Po využití služby vás budeme informovat. Současně vám zašleme nový splátkový kalendář s informací, kolikrát ještě můžete službu využít.
V případě, že se na jakékoliv smlouvě u naší společnosti opozdíte se splátkou, nebudete moci službu dočasně využít. Splátky bude nutné hradit v plné výši.
Pokud na jakékoliv smlouvě u naší společnosti neuhradíte dvě a více po sobě jdoucích splátek, ztratíte nárok na využití služby natrvalo.
Pro získání půjčky musíte být zletilá osoba, mít stálý zdroj příjmu a splňovat podmínky Home Credit a.s.
Minimální částka, kterou vám můžeme půjčit, je 10 000 Kč. Nejvyšší 180 000 Kč.
Ano, ale závisí na tom, kde máte trvalé bydliště. Pokud máte trvalé bydliště v ČR, naše nabídka půjčky platí. Máte trvalé bydliště na Slovensku? Požádejte o půjčku slovenský Home Credit.
Bohužel vám nedokážeme obecně odpovědět. Zavolejte nám, nebo si nechte zavolat. Vaši situaci probereme a pokusíme se najít nejlepší řešení.
Připravte si prosím dva doklady totožnosti. Jste-li občanem ČR, musí být jedním z těchto dokladů platný občanský průkaz. Dalším dokladem pak může být například řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list, nebo zbrojní průkaz. Jestliže jste zaměstnaný, nebo OSVČ, připravte si údaje o firmě – přesný název, adresu, telefon a IČO. Pokud bychom potřebovali další doklad, domluvíme se přímo po telefonu.
Ne, pro získání půjčky ručitele nevyžadujeme.
Výši příjmu v žádosti o úvěr uvádíte, o případné nutnosti předložení potvrzení o příjmu vás budeme včas informovat.
Za vyřízení půjčky neplatíte žádný poplatek, vyřízení půjčky je zdarma.
Čerpání úvěru není vázáno na žádný účel, peníze můžete použít na cokoliv.
Ano, pokud splňujete podmínky pro vstup do pojištění, můžete si při uzavírání úvěrové smlouvy zvolit Pojištění výdajů. Pojistné plnění z daného pojištění pak vyplatíme přímo vám a je jen na vás, jak jej použijete. Pokud vás to zaujalo, zjistěte si o pojištění výdajů víc.
Kritériem pro poskytnutí úvěru není věk žadatele. Vyšší věk tedy neznamená, že byste automaticky úvěr nedostal/a. Důležité je mít stálý příjem, z něhož budete schopen/na pravidelně splácet, a splnění dalších podmínek dokazující vaši schopnost splácet.
Zobrazit více otázek

Co vás může zajímat poté, co si půjčku sjednáte

Ano, půjčku můžete kdykoli předčasně splatit. Neplatíte za to žádné poplatky ani penále, předčasné splacení půjčky je zcela zdarma. Úroky platíte pouze do doby předčasného splacení. O předčasném splacení je nutné informovat naše Klientské centrum.

V případě půjčky sjednané po telefonu vám peníze pošleme buď na bankovní účet vedený na vaše jméno, nebo si je jednoduše vyzvednete na poště. V případě online půjčky vám peníze pošleme na váš účet.
Pokud vám podmínky půjčky z nějakého důvodu nebudou vyhovovat, můžete půjčku do jednoho měsíce od podpisu smlouvy vrátit, aniž byste za to zaplatil/a jakékoli sankce nebo úroky.
Zajímají vás informace o půjčce? Zavolejte nám na telefonní číslo na této stránce. V případě, že jste náš zákazník, můžete zavolat na zákaznickou linku 840 155 155. Spojit se s námi můžete také
e-mailem na info@homecredit.cz.

Číslo účtu vám bohužel nemůžeme říct rovnou, aniž bychom věděli, proč jej potřebujete. Používáme jich totiž více – každý účet má jiný účel. Zavolejte nám prosím na klientskou linku 840 155 155 a my vám dáme číslo toho nejvhodnějšího.

Adresa, kam nám můžete například zasílat podepsané smlouvy, je
Home Credit a. s.
Nové sady 996/25
602 00, Brno