542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Kreditní karta Clubcard Premium PLUS vrací až 4 % zpět a nabízí unikátní asistenční služby

Autor produktové zprávy - Zuzana Bienvenu

Přidáno

21. 11. 2016

Autor

Zuzana Bienvenu
Tisková mluvčí

Společnost Tesco připravila ve spolupráci s Home Creditem novou Clubcard kreditní kartu Premium PLUS. Karta nabízí zákazníkům Tesco a nakupujícím v síti partnerů Premium výraznou úsporu při každém nákupu. Překvapí šíří a kombinací asistenčních služeb, které pomohou vyřešit většinu běžných životních nepříjemností. Majitelé karty se nemusí obávat ani krátkodobého výpadku příjmu, za poplatek je možný jednorázový odklad splátky.

 

Již od středy 23. listopadu 2016 mohou zákazníci získat novou bezkontaktní Clubcard kreditní kartu Premium PLUS. „Naši kreditní kartu ocení především věrní zákazníci obchodů Tesco, protože ušetří nemalou částku při svých pravidelných nákupech. Peníze zpět na bodový účet ovšem sbírají majitelé karet také za bezhotovostní platby na internetu, u partnerů sítě Premium i ostatních obchodníků v síti MasterCard v České republice i v zahraničí. Jedinečnou novinkou jsou asistenční služby, které pomohou vyřešit řadu nepříjemností v domácnosti, na cestách nebo při podlomeném zdraví,“ vyzdvihuje hlavní výhody nové kreditní karty Lucie Hadaričová, manažerka finančních služeb společnosti Tesco ve střední Evropě.

 

Za nákup potravin 4 % zpět

Nejvíce peněz na bodové konto získají uživatelé kreditní karty za platby v obchodech Tesco: u potravin dostanou 4 % zpět, u ostatního zboží 1,5 %. Při nákupu u partnerů v síti Premium se může částka vrácená zpět vyšplhat až k 20 %. Za platby na internetu a bezhotovostní platby mimo prodejny Tesco získají lidé zpět 0,5 %. Za peníze na bodovém kontu získá majitel karty automaticky Clubcard poukázky, kterými může platit v obchodech Tesco. „Snažíme se ještě více zvýhodnit a odměnit naše klienty za jejich nákupy v obchodech Tesco i mimo ně,“ vysvětluje Lucie Hadaričová.

 

Kromě vracení procent zpět nabízí kreditní karta bezúročné období v délce až 51 dní. Pokud jsou vyčerpané peníze vráceny do data splatnosti, není za bezhotovostní nákupy a platby na internetu počítán žádný úrok. Při nevyužití bezúročného období je měsíční úroková sazba 2,19 %.

 

Karta pomůže v nesnázích

Kreditní karta Clubcard Premium PLUS slouží nejen k úhradě běžných denních výdajů, nakupování dražšího zboží nebo služeb či jako finanční rezerva na horší časy, ale pomáhá také vyřešit běžné životní nepříjemnosti. „V rámci základního měsíčního poplatku je k dispozici asistenční služba, která okamžitě pomůže například při poruše vozidla na cestách, při zabouchnutí dveří od bytu, poruše elektroinstalace v domácnosti, postará se o nadstandardní ubytování v nemocnici při hospitalizaci, dovoz léků nebo dopravu z nemocnice. V případě potřeby je k dispozici telefonické poradenství v právních oblastech,“ popisuje výhody asistenční služby Marek Tomčík, ředitel prodejní sítě společnosti Home Credit.

 

Široká nabídka doplňkových služeb

Řadu zajímavých služeb je možné aktivovat za poplatek. V případě krátkodobého výpadku příjmu si může každý jednorázově odložit splátku, jeden odklad přijde na 199 korun. Službu odkladu splátky lze využít nejvýše čtyřikrát do roka.

 

K vyššímu pocitu bezpečí přispívá i volitelné pojištění schopnosti splácet, které kryje rizika smrti, invalidity či hospitalizace v důsledku úrazu a v širší variantě také riziko pracovní neschopnosti a ztráty zaměstnání. „Naše pojištění lidem skutečně pomáhá. Například v případě invalidity nebo smrti pojišťovna doplatí celou půjčku, při ztrátě zaměstnání nebo pracovní neschopnosti pojišťovna vyplatí až 12 splátek a v případě hospitalizace pojišťovna zaplatí předepsané splátky,“ upřesňuje Marek Tomčík. Pojistit si lze i samotnou kreditní kartu pro případ zneužití či krádeže a osobní věci včetně mobilních telefonů, čteček, tabletů a hotovost v peněžence.  Věci jsou chráněny i v případě, kdy jsou ztraceny nebo odcizeny samostatně, tedy bez karty. Při ztrátě osobních věcí stačí pouze předložit účtenky od nově zakoupeného zboží. Dokládat lidé nemusí ani původ hotovosti odcizené z peněženky.

 

Za poplatek 19 korun měsíčně je k dispozici služba SMS INFO, která okamžitě informuje o pohybu na kartovém účtu. Za 19 korun měsíčně si lze nastavit inkaso minimální splátky i celé dlužné částky. Jednotlivé splátky ale mohou lidé pohodlně platit přes terminály Sazky. Kdo chce mít stálý přehled o stavu na kartovém účtu, může zdarma využívat stránky SpravceFinanci.cz.

 

Poznámka: Poskytovatelem Tesco Finančních služeb je Home Credit

 

Poznámka pro editory:

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní karty a konsolidaci úvěrů. V první polovině roku 2016 společnost poskytla úvěry v celkové výši 5,6 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.cz

 

Home Credit B. V. (dále jen „HCBV“) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě (CEE) a Asii. Společnost byla založena v roce 1997 a dceřiné společnosti HCBV působí v České republice, na Slovensku, Ruské federaci, Bělorusku, Kazachstánu, Číně, Vietnamu, Indii, Indonésii a Filipínách. Hlavním předmětem podnikání HCBV je poskytování spotřebitelského financování a úvěrů koncovým zákazníkům (nákup zboží na splátky, hotovostní úvěry, revolvingové úvěry, kreditní karty a půjčky na auta). S rozšiřováním působnosti HCBV se přidávají produkty retailového bankovnictví, jako je správa vkladů a nabídka běžných účtů na trzích, kde je držitelem bankovní licence. Celkem 72,9 tisíc zaměstnanců dosud obsloužilo více než 53,4 milionů zákazníků prostřednictvím své rozsáhlé distribuční sítě zahrnující 185.893 prodejních míst, úvěrových kanceláří, poboček a zastoupení na poštách. Celková konsolidovaná aktiva HCBV dosáhla 9,7 miliard EUR k 31. prosinci 2015.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.net

 

Největším akcionářem Home Credit BV je PPF Group NV s 88,62% podílem. Skupina PPF (dále jen „PPF“) investuje do řady odvětví; od bankovnictví a finančních služeb, přes telekomunikace, pojišťovnictví, nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů, zemědělství, maloobchodní služby až po biotechnologie. PPF působí v Evropě, Rusku, Asii a USA. Sku­pina vlastní aktiva přesahující 21,3 miliardy EUR (k 30.6 2014).

Další informace jsou k dispozici na www.ppf.eu

 

Minoritním akcionářem Home Credit B. V. je s podílem 11,38 % EMMA OMEGA LTD, investiční skupina plně vlastněná Jiřím Šmejcem.

 

Tesco finanční služby nabízí své produkty na českém trhu více než deset let. Za tu dobu si vybudovaly pevné místo na trhu finančních služeb. Nabízí vedle ClubCard kreditní karty Premium PLUS i hotovostní úvěry, a to až do hodnoty 500.000 Kč. Finanční prostředky mohou pak klienti použít jak na nákup zboží v obchodech Tesco, tak i na financování rekonstrukce koupelny či kuchyně nebo úhradu jiných větších výdajů.