Vaše měsíční splátka<%= monthly %>
Při výši úvěru , výši splátky , počtu splátek a lhůtě splatnosti je úrok p. a., RPSN , celková částka splatná spotřebitelem .
Splátka neobsahuje poplatky za volitelné doplňkové služby.
Uvedené hodnoty jsou spočítány při datu poskytnutí ,
datu první splátky
a se splatností všech dalších splátek k 15. dni v měsíci počínaje .
Každá žádost o úvěr je posuzována individuálně. Nejedná se o nabídku či veřejnou nabídku a platí při splnění podmínek Home Credit a.s. do 31. 3. 2018.
Při schvalování úvěru může být využito dotazování se do úvěrových registrů SOLUS a Nebankovního registru klientských informací. Více informací, včetně informací o registrech najdete na
www.solus.cz,
www.cncb.cz
a www.HomeCredit.cz.
Číslo rodného listu najdete v horní části listu. Jeho součástí je číslo svazku, ročník, strana a pořadové číslo.
Napište prosím tato čtyři čísla do jednotlivých polí.
Nápověda
Změnou zadaných údajů bohužel přicházíte o možnost uzavřít Vámi zvolené pojištění. Vyberte si, prosím, jiný balíček z naší nabídky.
Změnou zadaných údajů bohužel přicházíte o možnost uzavřít pojištění. Pokračujte, prosím, bez pojištění.
Tuto částku bohužel nemůžeme vyplatit vybraným způsobem. Prosím, změňte částku nebo způsob výplaty.
Je nám líto, ale při komunikaci se serverem došlo k neočekávané chybě.
Zkontrolujte si, prosím, své připojení k internetu. Pokud je v pořádku, zkuste, prosím, obnovit stránku a nebo se zkuste na stránku vrátit později.
Za případné komplikace se omlouváme.
Při komunikaci se serverem došlo k chybě. Odpověď serveru:
Vaši žádost jsme přijali ke zpracování a všechny důležité informace, včetně shrnutí vyplněných údajů, jsme vám poslali e-mailem.
Pokud budeme potřebovat ověřit některé údaje, spojí se s vámi náš produktový specialista, se kterým si upřesníte další postup.
Děkujeme za odeslání žádosti. Přijali jsme ji ke zpracování a všechny důležité informace, včetně shrnutí vyplněných údajů, jsme vám poslali e-mailem.
Pokud budeme potřebovat ověřit některé údaje, následující pracovní den mezi 8.00 a 18.00 hodinou se s vámi spojí náš produktový specialista, se kterým si upřesníte další postup.
Děkujeme za váš zájem o sjednání půjčky. V nejbližší době se vám ozve náš produktový specialista a dokončí s vámi žádost.
Děkujeme za váš zájem o sjednání půjčky. Všechny důležité informace, včetně shrnutí aktuálně vyplněných údajů, jsme vám poslali e-mailem.
Následující pracovní den mezi 8.00 a 18.00 hodinou se s vámi spojí náš produktový specialista a dokončí s vámi žádost.
1) Klient na základě telefonátu nebo žádosti na internetu uskutečnených v období 21. 7. 2015 – 6. 9. 2015 uzavře úvěrovou smlouvu na produkt Telefonní půjčka nebo Online půjčka se společností Home Credit, a.s. (dále jen Společnost), a k poskytnutí úvěru dojde nejpozději 31. 8. 2015 (dále jen smlouva).
2) Klientovi vzniká nárok na vrácení 25 % zaplacených úroků (dále jen „bonus“) za předpokladu, že splácí a splácel všechny své závazky z úvěrových smluv poskytnutých mu Společností řádne a včas, a dále, že tento konkrétní úvěr bude Společnosti hrazen podle předem dohodnutého splátkového kalendáře (v případe změny splátkového kalendáře za dobu trvání smlouvy, muže být klientovi vyplacen bonus nižší než 25 % skutečně zaplacených úroků). Bonus bude klientovi vyplácen postupně v průběhu splácení úveru s tím, že Spoleěnost vždy po každém roce splácení úvěru vyhodnotí splnění podmínek pro výplatu bonusu (roční interval vyhodnocení splnění podmínek platí i pro případ doplacení úveru v průběhu tohoto intervalu).
3) V případě, že klient splňuje podmínky dle bodu 1, pak za každý rok splácení úvěru (12 po sobě jdoucích řádně uhrazených splátek) vzniká klientovi nárok na výplatu bonusu, jehož výše bude stanovena následujícím způsobem:
4) Výplata bonusu bude realizována pripsáním k dobru úvěrového úctu vedeného Společností k platební (kreditní/úvěrové) kartě vydané Společností klientovi. Je-li platební karta v okamžiku vyhodnocování podmínek pro výplatu bonusu aktivní, bude bonus k dobru úvěrového účtu připsán nejpozději 4 měsíce po vyhodnocení splnění podmínek pro výplatu bonusu. Nedošlo-li dosud k aktivaci karty, je bonus připsán v měsíci následujícím po její aktivaci.
5) Společnost není povinna bonus poskytnout, pokud klient uvedl v žádosti o úver nepravdivé údaje. Nárok na výplatu bonusu nevznikne, pokud není možno klientovi kartu zaslat v důsledku odvolání souhlasu s oslovováním nabídkou obchodu a služeb.
6) V případě, že klient je v okamžiku vyhodnocení splnění podmínek držitelem více platebních karet vydaných Společností, připíše Společnost na základě vlastního rozhodnutí bonus na úverový úcet vedený k některé aktivní platební kartě.
7) V případě, že klient v okamžiku vyhodnocení splnění podmínek nemá se Společností uzavřenou smlouvu o revolvingovém úveru, na základě níž je Společnost oprávněna zaslat klientovi kartu, Společnost je oprávněna poskytnout bonus jiným než výše uvedeným způsobem.
8) Nárok na čerpání bonusu zaniká, pokud klient částky bonusu, které mu byly připsány Společností na jeho úverový úcet, nevyčerpá nejpozději do 12 měsíců ode dne připsání, resp. ode dne zaslání výzvy k aktivaci neaktivní karty pro možné připsání bonusu, nemá-li klient žádnou aktivní kartu, na kterou by bylo možné bonus připsat. Nevyčerpané částky mohou být po uplynutí uvedených 12 měsícu z úvěrového úctu odepsány.
9) Společnost je oprávněna poskytnout bonus i v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek a na základě vlastního uvážení ho poskytnout i jiným způsobem.
Vaši žádost jste již jednou odeslali.
Pokud chcete vyplnit novou žádost, klikněte zde.
Kdykoliv se k ní můžete vrátit. Odkaz na rozpracovanou žádost jsme vám poslali na váš e‑mail. |
Jsme vám k dispozici v pracovní dny od 8 do 18 hodin
podle zákona č. 101/2000 Sb., zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen „ZOOU“)
Souhlasím, aby moje osobní údaje, včetně rodného čísla (dále jen "Osobní údaje"), poskytnuté společnosti Home Credit a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno, IČO 26978636 (dále jen "HC") v souvislosti s mou žádostí o úvěr od společnosti HC (dále jen "Žádost") nebo získané společností HC v souvislosti s Žádostí, a to i od třetích osob, z mého prohlížení či používání webových stránek obsahujících služby společnosti HC, včetně údajů o webovém prohlížeči, IP adrese, navštívené webové stránce či o postupu při vyplnění formuláře, byly společností HC zpracovávány, tj. získávány, shromažďovány, ukládány na nosiče informací, zpřístupňovány, vyhledávány, používány, předávány, uchovávány, tříděny, blokovány a likvidovány v souladu se ZOOU za účelem jednání ve věci uzavření smlouvy o úvěru mezi mnou a společností HC podle Žádosti, ověřování sdělených údajů u třetích osob, posouzení mé úvěruschopnosti a vedení evidence žadatelů o úvěr společností HC. Souhlas uděluji na dobu šesti (6) kalendářních měsíců následujících po dni jeho poskytnutí.
Dále souhlasím, aby společnost HC sdílela se společností O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha, IČO 60193336, a ostatními členy skupiny PPF, uvedenými na internetových stránkách www.homecredit.cz, Osobní údaje i informace o mé důvěryhodnosti a platební morálce a dále aby je tyto společnosti a členové skupiny PPF samostatně zpracovávali, a to za účelem posouzení Žádosti, vyhodnocování postupu splácení poskytnutého úvěru či jiného závazku vůči společnosti O2 Czech Republic a.s. nebo kterémukoli členovi skupiny PPF, dále pro vyhodnocení mé schopnosti platit cenu nabízeného produktu a pro ochranu práv členů skupiny PPF nebo společnosti O2 Czech Republic a.s.; informacemi o mé důvěryhodnosti a platební morálce se rozumí především informace o výši a důvodu jakýchkoli mých závazků, o postupu jejich plnění, o rozsahu těchto závazků po splatnosti a délce prodlení, jakož i o případných skutečnostech snižujících moji důvěryhodnost, jako jsou exekuce, úpadek či podezření na spáchání trestného činu, a údaje o způsobu využívání produktů, které mi poskytli či poskytnou společnosti HC, O2 Czech Republic a.s. nebo členové skupiny PPF. Tento souhlas uděluji na dobu šesti (6) kalendářních měsíců následujících po dni jeho poskytnutí a v případě, že bude smlouva o úvěru uzavřena, do uplynutí deseti (10) kalendářních let následujících po dni, ve kterém došlo k zániku smlouvy o úvěru nebo ke splacení všech mých závazků, které ze smlouvy o úvěru vyplývají; přednost má ta z uvedených situací, která nastane později.
V případě, že do Žádosti vyplním mobilní číslo předplacené služby, výslovně prohlašuji, že jsem účastníkem tohoto telefonního čísla.
Zpracovatelé a příjemci osobních údajů jsou uvedeni na www.homecredit.cz. Poskytnutí osobních údajů pro výše uvedené účely je dobrovolné. Potvrzuji, že jsem si vědom(a), že v souvislosti se zpracováním svých osobních údajů mám práva podle § 21 ZOOU, zejména právo požádat společnost Home Credit a.s. nebo zpracovatele Osobních údajů uvedeného výše o sdělení, jaké osobní údaje o mě zpracovává, k jakému účelu, pro koho a jakým způsobem, a pokud se domnívám, že jejich zpracování je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo se zákonem, zejména jsou-li moje osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mám právo požádat o vysvětlení nebo odstranění tohoto stavu, především blokováním, opravou, doplněním nebo likvidací osobních údajů.
V jakých situacích pojištění pomůže | Co pro vás v dané situaci uděláme | |
---|---|---|
Pracovní neschopnost | Při pracovní neschopnosti vám pojišťovna vyplatí, nebo my odložíme, až 12 splátek | |
Smrt | Pojišťovna doplatí zbývající část dluhu | |
Invalidita III. stupně | Pojišťovna doplatí zbývající část dluhu | |
Ztráta zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu | Při ztrátě zaměstnání vám pojišťovna vyplatí, nebo my odložíme, až 12 splátek. Za dobu hospitalizace pojišťovna zaplatí předepsané splátky |
Cena: 8,9 % z aktuální měsíční splátky bez úhrady za pojištění
V jakých situacích pojištění pomůže | Co pro vás v dané situaci uděláme | |
---|---|---|
Smrt v důsledku úrazu | Pojišťovna doplatí zbývající část dluhu | |
Invalidita III. stupně v důsledku úrazu | Pojišťovna doplatí zbývající část dluhu | |
Hospitalizace v důsledku úrazu | Za dobu hospitalizace pojišťovna zaplatí předepsané splátky |
Cena: 2,5 % z aktuální měsíční splátky bez úhrady za pojištění
V jakých situacích pojištění pomůže | Co pro vás v dané situaci uděláme | |
---|---|---|
Pracovní neschopnost | Při pracovní neschopnosti vám pojišťovna vyplatí, nebo my odložíme, až 12 splátek | |
Smrt | Pojišťovna doplatí zbývající část dluhu | |
Invalidita III. stupně | Pojišťovna doplatí zbývající část dluhu | |
Ztráta zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu | Při ztrátě zaměstnání vám pojišťovna vyplatí, nebo my odložíme, až 12 splátek. Za dobu hospitalizace pojišťovna zaplatí předepsané splátky |
Cena: 8,9 % z aktuální splátky úvěru bez úhrady za pojištění
V jakých situacích pojištění pomůže | Co pro vás v dané situaci uděláme | |
---|---|---|
Smrt v důsledku úrazu | Pojišťovna doplatí zbývající část dluhu | |
Invalidita III. stupně v důsledku úrazu | Pojišťovna doplatí zbývající část dluhu | |
Hospitalizace v důsledku úrazu | Za dobu hospitalizace pojišťovna zaplatí předepsané splátky |
Cena: 2,5 % z aktuální splátky úvěru bez úhrady za pojištění
Na iPhonech a iPadech s iOS 9.2 a výše nemusí online půjčka fungovat správně. Nebojte se, žádné bezpečnostní riziko vám nehrozí, může se však stát, že se váš vyplněný formulář neodešle. A to nepotěší. Na nápravě chyby však usilovně pracujeme...