542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Klientská zóna - konsolidace

Konsolidaci půjček si sjednáte jednoduše po telefonu s naším produktovým specialistou. Postačí vám k tomu jen:

  • 2 doklady totožnosti
  • doklad prokazující stálý příjem
  • dokumentace ke stávajícím půjčkám
S produktovým specialistou si projdete předběžnou kalkulaci a návrh smlouvy. Po jejím podpisu doplatíme vaše stávající půjčky a případně vám vyplatíme hotovost navíc. Všechny potřebné informace pro hovor najdete
zde

Pro řešení žádosti si připravte:

  • Občanský průkaz u občanů ČR
  • potvrzení o trvalém nebo přechodnem pobytu u občanů mimo ČR
  • druhý doklad (cestovní pas, rodný list, řidičský průkaz)
  • 1x výpis z běžného účtu
  • potvrzení o výšce příjmů, pokud jste zaměstnanec
  • důchodový výměr, pokud jste důchodce
  • daňové přiznání, pokud jste podnikatel
  • smlouvy o úvěrech, které chcete skonsolidovat
.

Jak se pojistit

Pojištění schopnosti splácet si můžete sjednat pro případ, že vás postihne nepříznivá životní událost, jako je pracovní neschopnost, ztráta zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu, přiznání invalidity nebo úmrtí. Hodit se vám také může odklad splátek, který je nově součástí tohoto pojištění. Pojistné plnění z daného pojištění vyplácí pojišťovna přímo klientovi, který se dle svého uvážení rozhodne, jak je použije. Bližší informace k pojištění naleznete ZDE.

Jak zažádat o další úvěr

Máte-li zájem o další úvěr, je nejjednodušším způsobem kontaktovat naše klientské centrum na telefonním čísle 542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu vašeho operátora.. Naši speciálně vyškolení operátoři jsou připraveni vám pomoci vyřídit úvěr přímo „na míru“.

Položení nového dotazu

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty