542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Klientská zóna - konsolidace

Nejčastější otázky

Jaké jsou podmínky pro získání půjčky?

O konsolidaci půjček si můžete požádat, pokud jste zletilá fyzická osoba se stálým zdrojem příjmů, která má trvalé i přechodné bydliště na území ČR nebo jste občanem cizího státu s trvalým pobytem na území ČR.

Do jaké výše mi sloučíte moje půjčky?

Konsolidujeme půjčky v souhrnné výši od 30 000 Kč do 600 000 Kč.

Jaké budu potřebovat doklady?

Pro hovor s naším produktovým specialistou si připravte následující dokumenty: 2 doklady totožnosti

  • občan ČR: občanský průkaz + řidičský průkaz, rodný list, cestovní pas nebo zbrojní průkaz
  • občan jiného státu: potvrzení o trvalém nebo přechodném pobytu v ČR + cestovní pas, mezinárodní řidičský průkaz nebo tuzemský zbrojní pas
  • Údaje k současným půjčkám
  • budete-li žádat o spojení spotřebitelského či hotovostního úvěru, připravte si kopii úvěrové smlouvy
  • budete-li žádat o spojení kreditní karty, připravte si kopii posledního aktuálního výpisu z účtu ke kreditní kartě
  • budete-li žádat o spojení kontokorentu, připravte si kopii posledního aktuálního výpisu z běžného účtu, ke kterému se kontokorent vztahuje
    Údaje o zaměstnavateli nebo o svém podnikání (název, adresu, telefonní kontakt, v případě OSVČ platné IČ)
    Kopii posledního aktuálního výpisu z běžného účtu
    K podpisu úvěrové smlouvy budete potřebovat:
  • pokud jste zaměstnanec, originál potvrzení o výši příjmu a kopii daňového přiznání za poslední zdaňovací období
  • pokud jste důchodce, kopii důchodového výměru a kopii daňového přiznání za poslední zdaňovací období
  • Potřebuji ručitele?

    Pro konsolidaci nebo převedení Vašich půjček k nám ručitele nepotřebujete.

    Jak si mohu ověřit, že nejsem vedený v registru dlužníků?

    Pokud máte pochybnosti o svém splácení v minulosti, doporučujeme si před podáním žádosti o půjčku ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Můžete k tomu využít aplikaci určenou pro mobilní telefony s operačním systéme Android "SOLUS – SMS výpis". Aktuální a spolehlivé informace získáte přímo na svůj mobilní telefon odkudkoli během pár chvil. Aplikaci si můžete stáhnout zde.

    Kolik zaplatím za vyřízení půjčky?

    Při konsolidaci půjček neplatíte žádné poplatky. Vyřízení nové půjčky je zdarma, stejně jako vedení půjčky a předčasné splacení.

    Jaké půjčky si můžu sloučit?

    Nezáleží na tom, u jaké bankovní či nebankovní společnosti jste se upsali. Sloučíme Vám jakékoliv spotřebitelské či hotovostní půjčky, kreditní karty nebo kontokorentní úvěry.

    Mohu si k půjčce sjednat pojištění pro případ, že nebudu moci splácet?

    Ano, pokud splňujete podmínky pro vstup do pojištění, můžete si při uzavírání úvěrové smlouvy zvolit Pojištění schopnosti splácet. Pojistné plnění z daného pojištění je vypláceno přímo klientovi, který se dle svého uvážení rozhodne, jak je použije. Bližší informace k pojištění naleznete ZDE.

    Jak či kde budu podepisovat smluvní dokumentaci? Zašlete mi ji domů?

    Prostřednictvím České pošty

  • Úvěrová smlouva spolu s další dokumentací Vám přijde poštou.
  • Vy dokumenty podepíšete a pošlete nám je zpět v přiložené obálce.
  • Poštovné zaplatíme za Vás.

  • Jak proběhne doplacení smluv, které si u Vás sloučím?

    Po podpisu úvěrové smlouvy zajistíme doplacení Vašich stávajících půjček a veškerou s tím spojenou administrativu. O tom, že jsme stávající půjčky ukončili, Vás budeme informovat pomocí SMS.

    Jak budu půjčku splácet?

    Způsob splácení si určíte při schvalování konsolidace. Splátky můžete posílat:

  • složenkou
  • převodem z bankovního účtu (jednorázovým nebo trvalým příkazem)
  • platbou na terminálech SAZKA
  • Složenky, vzor bankovního převodu či čárový kód pro platbu na terminálech SAZKA od nás dostanete po podpisu smlouvy. Způsob splácení si můžete kdykoliv změnit.

    Když mi nevyhovuje doba splatnosti, můžu si ji změnit?

    Ano, o změnu data splatnosti si můžete požádat na čísle 542 100 100 nebo písemně. Písemnou žádost o změnu splátek najdete ZDE.

    Budete mi zasílat výpisy o uhrazených splátkách?

    Pokud budete mít zájem, můžeme Vám každý měsíc posílat elektronický výpis. Tato služba je zdarma a můžete si ji sjednat při Vaší žádosti o sloučení půjček nebo kdykoliv v průběhu splácení na čísle 542 100 100.

    Mohu si požádat o peníze navíc?

    Ano, v rámci konsolidace půjček si můžete požádat o dodatečnou hotovost.

    Jak dlouho trvá vyřízení konsolidace?

    Kolik můžete konsolidací půjček ušetřit, se dozvíte během pár minut. Vyřízení pak trvá jen pár dnů. S produktovým specialistou si projdete předběžnou kalkulaci a návrh smlouvy. Po jejím podpisu doplatíme vaše stávající půjčky a případně vám vyplatíme hotovost navíc. Všechny potřebné informace pro hovor najdete ZDE.

    Musím platit ještě splátky u ostatních úvěrů, které konsoliduji?

    Povinnost platit stávající půjčky Vám končí ve chvíli, kdy je splatíme na základě nové úvěrové smlouvy. Výpověď stávajících půjček provádíme neprodleně po podpisu úvěrové smlouvy, termín jejich ukončení se řídí podmínkami, které u nich máte sjednané. Ukončení stávajících půjček Vám oznámíme pomocí SMS.

    Položení nového dotazu

    Úvěrové podmínky přímo pro vás

    Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
    Kde naleznu kód smlouvy?

    Slovník pojmů

    Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

    Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

    Kontakty

    • Klientská linka (8 - 18 hod.)
      542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
      727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
    Zobrazit všechny kontakty