542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Slovník pojmů

Zadejte prosím konkrétní termín, který chcete vysvětlit, nebo hledejte podle abecedy.

B

Bezúročné období

Jak už samotný název napovídá, jde o období, po které klient v případě, že vrátí všechny vyčerpané peníze, neplatí žádné peníze navíc. Přestože bezúročné období je především výhodou kreditních karet (kreditní karty Home Credit mají bezúročné období až 51 dní), i u nákupů na splátky či hotovostních úvěrů může být toto období nastaveno. U těchto typů úvěrů se bezúročné období zpravidla pohybuje od 1 až do 12 měsíců.

Související pojmy: Co-brandová kreditní karta (Premia karta), Debetní karta, Držitel karty, Embosovaná karta, Kreditní karta, Kreditní karta Home Credit, Kreditní karta České pojišťovny, Nákupní karta Premia, Platební (bankovní) karta, Premia karta Broker Consulting, Premia karta České pojišťovny, Revolvingový úvěr, Stříbrná karta Home Credit, Úrok, Úroková sazba, Úvěrová karta

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty