542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Klientská zóna - půjčka

Telefonní půjčka

Telefonní půjčku si jednoduše sjednáte po telefonu s pomocí našich vyškolených operátorů. Budete potřebovat dva doklady totožnosti. Jste-li občanem ČR, musí být jedním z těchto dokladů platný občanský průkaz. O půjčku Home Credit můžete zažádat i na stránce www.telefonnipujcka.cz.

Dalším dokladem pak může být například řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo zbrojní průkaz. Jestliže jste zaměstnaný nebo OSVČ, připravte si údaje o firmě – přesný název, adresu, telefon a IČO. Pokud zvolíte možnost zaslání peněž na účet, mějte připraveno i číslo svého účtu.

Půjčku si pak sjednáte v několika jednoduchých krocích:

Zavolejte nebo vyplňte formulář

Zavolejte na bezplatnou linku 800 700 762. Pokud nemáte zrovna po ruce telefon, můžete také vyplnit formulář s žádostí a naši operátoři vám zavolají zpět.

Připravte si potřebné doklady

Pro telefonický hovor s naším operátorem mějte připraveny následující doklady:
dva doklady totožnosti (např. platný cestovní pas, platný řidičský průkaz, rodný list, zbrojní průkaz). Občané ČR musí vždy doložit občanský průkaz. Pokud jste zaměstnanec nebo OSVČ, připravte si údaje o svém zaměstnavateli či podnikání – přesný název, adresu, telefonní číslo na pevnou linku příp. mobilní telefon a IČO.

Při vyřizování žádosti si můžete sjednat i pojištění výdajů pro případ, že vás postihne nepříznivá životní událost, jako je dlouhodobá pracovní neschopnost, ztráta zaměstnání či ukončení podnikání, přiznání invalidity nebo úmrtí. Pojistné plnění z daného pojištění vyplácí pojišťovna přímo klientovi, který se dle svého uvážení rozhodne, jak je použije.

Peníze na účet nebo osobně

Pokud vaši žádost schválíme, smlouvu vám pošleme poštou nebo ji můžete podepsat elektronicky ve Správci financí. Peníze vám zašleme na váš účet, poštovní poukázkou nebo si je jednoduše vyzvednete na poště.

Více

Online půjčka

Online půjčku si jednoduše sjednáte ZDE. Budete potřebovat dva doklady totožnosti. Jste-li občanem ČR, musí být jedním z těchto dokladů platný občanský průkaz. Dalším dokladem pak může být například řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo zbrojní průkaz. Jestliže jste zaměstnaný nebo OSVČ, připravte si údaje o firmě – přesný název, adresu, telefon a IČO. Mějte připraveno i číslo svého bankovního účtu.

Půjčku si pak sjednáte v několika jednoduchých krocích:

Vyberte si půjčku

Za pomoci úvěrové kalkulačky si zvolte výši půjčky a požadovanou dobu splatnosti.

Vyplňte žádost

Během vyplňování žádosti po vás budeme vyžadovat osobní údaje, údaje o zdroji příjmů a údaje o finanční situaci, proto prosím mějte připraveny následující doklady:
a. dva doklady totožnosti (např. platný cestovní pas, platný řidičský průkaz, rodný list, zbrojní průkaz). Občané ČR musí vždy doložit občanský průkaz.
b. pokud jste zaměstnanec nebo OSVČ, připravte si údaje o svém zaměstnavateli či podnikání - přesný název, IČ, adresu, telefonní číslo na pevnou linku - případně mobilní telefon.
c. číslo Vašeho bankovního účtu

Při vyplňování žádosti si můžete sjednat i pojištění výdajů pro případ, že vás postihne nepříznivá životní událost, jako je dlouhodobá pracovní neschopnost, ztráta zaměstnání či ukončení podnikání, přiznání invalidity nebo úmrtí. Pojistné plnění z daného pojištění vyplácí pojišťovna přímo klientovi, který se dle svého uvážení rozhodne, jak je použije.

Peníze na účet nebo osobně

Pokud vám žádost schválíme, můžete smlouvu podepsat elektronicky pomocí SMS kódu nebo vám ji pošleme e-mailem, případně poštou. Peníze vám vyplatíme na váš bankovní účet nebo si je vyzvednete na poště.

Více

Hotovostní půjčka pošta

Poštovní půjčku si jednoduše sjednáte na vybraných poštách s pomocí vyškolených zaměstnanců. Seznam míst, na kterých si půjčku můžete sjednat, naleznete ZDE.

Půjčku si pak sjednáte v několika jednoduchých krocích:

Požádejte o půjčku

Na vybrané pobočce pošty požádejte pracovníka o půjčku. Budete potřebovat dva doklady totožnosti (např. platný cestovní pas, platný řidičský průkaz, rodný list, zbrojní průkaz). Občané ČR musí vždy doložit občanský průkaz.

Předběžné vyjádření získáte na počkání

Pracovník pošty vám na místě sdělí předběžné vyjádření Home Creditu k poskytnutí půjčky.

Home Credit vás kontaktuje

Ve vámi zvolený termín vás bude kontaktovat pracovník Home Creditu a dojedná s vámi konkrétní podmínky půjčky.

Pro telefonický hovor s naším operátorem mějte připraveny následující doklady:

dva doklady totožnosti (např. platný cestovní pas, platný řidičský průkaz, rodný list, zbrojní průkaz). Občané ČR musí vždy doložit občanský průkaz. Pokud jste zaměstnanec nebo OSVČ, připravte si údaje o svém zaměstnavateli či podnikání – přesný název, adresu, telefonní číslo na pevnou linku příp. mobilní telefon a IČO. Pokud zvolíte možnost zaslání peněž na účet, mějte připraveno i číslo svého účtu.

Při vyřizování žádosti si můžete sjednat i pojištění výdajů pro případ, že vás postihne nepříznivá životní událost, jako je dlouhodobá pracovní neschopnost, ztráta zaměstnání či ukončení podnikání, přiznání invalidity nebo úmrtí. Pojistné plnění z daného pojištění vyplácí pojišťovna přímo klientovi, který se dle svého uvážení rozhodne, jak je použije.

Peníze na účet nebo osobně

Pokud Vám žádost schválíme, můžete smlouvu podepsat elektronicky pomocí SMS kódu nebo vám ji pošleme e-mailem, případně poštou. Peníze vám vyplatíme na váš bankovní účet nebo si je vyzvednete na poště.

Více

Jak se pojistit

Pojištění schopnosti splácet si můžete sjednat pro případ, že vás postihne nepříznivá životní událost, jako je pracovní neschopnost, ztráta zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu, přiznání invalidity nebo úmrtí. Hodit se vám také může odklad splátek, který je nově součástí tohoto pojištění. Pojistné plnění z daného pojištění vyplácí pojišťovna přímo klientovi, který se dle svého uvážení rozhodne, jak je použije. Bližší informace k pojištění naleznete ZDE.

Jak zažádat o další úvěr

Máte-li zájem o další úvěr, je nejjednodušším způsobem kontaktovat naše klientské centrum na telefonním čísle 542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu vašeho operátora.. Naši speciálně vyškolení operátoři jsou připraveni vám pomoci vyřídit úvěr přímo „na míru“.

Položení nového dotazu

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty