542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Klientská zóna - půjčka

Nejčastější otázky

Jak zjistím, že mám nárok na službu Svobodné splácení?

Informaci o tom, že tuto službu můžete využít, najdete v úvěrové smlouvě. Součástí zásilky se smlouvou jsou i podrobné informace o tom, jak služba funguje.

Jak služba funguje?

V případě potřeby můžete poslat jen ½ splátky. Takto to můžete udělat u celé ½ splátek. Detailní popis podmínek naleznete zde.

Kdy můžu službu poprvé využít?

Sníženou splátku můžete poslat kdykoliv od druhé splátky. První splátku je třeba zaplatit v plné výši.

Co se stane, když nepošlu celou splátku?

Aby bylo vše v pořádku, stačí zaplatit alespoň ½ splátky. Nemusíte to nikomu oznamovat, nikam volat. Pokud je tedy vaše standardní splátka například 2 000 Kč a vy pošlete jen 1 000 Kč, je vše v pořádku.

Jak bude vypadat moje další splátka?

Vaše další splátka se nijak nezvyšuje, zůstává taková, jak ji máte uvedenou ve splátkovém kalendáři. A vy můžete zaplatit v případě potřeby opět klidně jen ½ splátky. Takto to můžete udělat až u ½ splátek.

Kdy a jak doplatím nesplacené části splátek?

O neuhrazené části splátek se prodlouží doba splácení. Celková cena úvěru však zůstane nezměněná. Nezaplatíte tedy nic navíc.

Kolik za službu zaplatím?

Služba je pro vás připravena zcela zdarma. Nezaplatíte ani korunu navíc oproti naší původní dohodě v úvěrově smlouvě.

Jak se dozvím, že využití služby proběhlo bezproblémově?

O přijetí Snížené splátky vás budeme informovat. Současně vám zašleme nový splátkový kalendář s informací, kolikrát ještě můžete službu využít.

Co když se opozdím se splátkou?

službu dočasně využít. Splátky bude nutné hradit v plné výši.

Můžu ztratit nárok na využívání služby?

Pokud na jakékoliv smlouvě u naší společnosti neuhradíte dvě a více po sobě jdoucích splátek, ztratíte nárok na využití služby natrvalo.

Kolik si můžu půjčit?

Výška půjčky je v rozmezí od 10 000 do 200 000 Kč.

Jaké budu potřebovat doklady?

Připravte si prosím dva doklady totožnosti. Jste-li občanem ČR, musí být jedním z těchto dokladů platný občanský průkaz. Dalším dokladem pak může být například řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo zbrojní průkaz. Jestliže jste zaměstnaný nebo OSVČ, připravte si údaje o firmě – přesný název, adresu, telefon a IČO.

Jak si mohu ověřit, že nejsem vedený v registru dlužníků?

Pokud máte pochybnosti o svém splácení v minulosti, doporučujeme si před podáním žádosti o půjčku ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Můžete k tomu využít aplikaci určenou pro mobilní telefony s operačním systéme Android "SOLUS – SMS výpis". Aktuální a spolehlivé informace získáte přímo na svůj mobilní telefon odkudkoli během pár chvil. Aplikaci si můžete stáhnout zde.

Jaké jsou podmínky pro získání půjčky?

Pro získání půjčky musíte být zletilá osoba, mít stálý zdroj příjmu a splňovat podmínky Home Credit a.s..

Potřebuji ručitele?

Ne, pro získání půjčky ručitele nevyžadujeme.

Musím při žádosti o úvěr dokládat potvrzení o příjmu?

Výši příjmu v žádosti o úvěr uvádíte, potvrzení o příjmu ale nevyžadujeme.

Jak dlouho budu půjčku splácet?

Počet měsíců, po které budete půjčku splácet, záleží na Vás. Zvolit si můžete 12 až 84 měsíců (vždy po 12 měsících).

Kolik zaplatím za vyřízení půjčky?

Za vyřízení půjčky neplatíte žádný poplatek, vyřízení půjčky je zdarma.

Na jaký účel mohu půjčku využít?

Čerpání úvěru není vázáno na žádný účel, peníze můžete použít na cokoliv.

Mohu si k půjčce sjednat pojištění pro případ, že nebudu moci splácet?

Ano, pokud splňujete podmínky pro vstup do pojištění, můžete si při uzavírání úvěrové smlouvy zvolit Pojištění schopnosti splácet. Pojistné plnění z daného pojištění je vypláceno přímo klientovi, který se dle svého uvážení rozhodne, jak je použije. Bližší informace k pojištění naleznete ZDE.

Má smysl žádat o půjčku, pokud jsem v důchodu?

Kritériem pro poskytnutí úvěru není věk žadatele. Vyšší věk tedy neznamená, že byste automaticky úvěr nedostal/a. Důležité je mít stálý příjem, z něhož budete schopen/na pravidelně splácet, a splnění dalších podmínek při prověřování Vaší schopnosti splácet.

Jak vypadá proces podpisu smlouvy? Zašlete mi ji domů?

Půjčku si můžete sjednat po telefonu nebo online. Pokud si zvolíte výplatu na běžný účet nebo poštovní poukázkou, pak můžete smlouvu podepsat ve Správci financí, případně si můžete nechat zaslat 2 vyhotovení smlouvy poštou. Dle instrukcí v přiloženém dopise nám zašlete zpět vámi podepsané smlouvy společně s dalšími potřebnými dokumenty. Pokud si zvolíte výplatu v hotovosti, pak navštívíte vybranou pobočku České pošty. Vezmete si s sebou 2 vyhotovení smlouvy a doklady, které budou uvedené v přiloženém dopise. Peníze vám poté vyplatíme.

Jakým způsobem mi vyplatíte peníze?

Peníze vám můžeme vyplatit na bankovní účet, složenkou nebo v hotovosti na vybraných přepážkách České pošty.

Pokud podepíšu úvěrovou smlouvu a dostanu peníze, můžu smlouvu zrušit? V jaké lhůtě?

Pokud Vám podmínky půjčky z nějakého důvodu nebudou vyhovovat, můžete od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření odstoupit. Pokud již došlo k vyplacení peněz, musíte nám je vrátit do jednoho měsíce ode dne odeslání odstoupení.

Kdy začíná splácení půjčky?

Termín splatnosti první splátky je přesně za měsíc od data vyplacení půjčky. Tedy od odeslání peněz na bankovní účet, proplacení složenky nebo výběru hotovosti na poště.

Jakým způsobem můžu půjčku splácet?

Splátky můžete platit jednorázovým nebo trvalým příkazem ze svého účtu, složenkami, které vám pošleme, nebo přes terminál Sazky.

Je možné změnit způsob úhrady splátek v průběhu splácení úvěru?

Jak nám pošlete splátku je vždy jen na vás. Peníze je vždy pouze nutné odeslat na správný bankovní účet a se správným variabilním symbolem. Tyto údaje najdete ve své úvěrové smlouvě.

Je datum splatnosti shodné s datem, kdy odešlu peníze ze svého účtu nebo zaplatím poštovní poukázku?

Splátky je nutné hradit tak, aby platba byla na našem účtu vždy k datu splatnosti. Při úhradě bankovním převodem proto doporučujeme platbu provést alespoň 3 pracovní dny před datem splatnosti, u poštovní poukázky pak alespoň 5 pracovních dnů před datem splatnosti).

Pokud mi nevyhovuje termín splátky ze splátkového kalendáře, mohu si tento termín změnit?

Pokud Vám nevyhovuje termín splátky, vyplňte žádost, kterou naleznete ZDE. Vyplněnou žádost odešlete na adresu: Home Credit a.s. Nové sady 996/25 602 00 Brno

Je možné půjčku předčasně splatit? Pokud ano, za jakých podmínek?

Ano, půjčku můžete kdykoli předčasně splatit. Neplatíte za to žádné poplatky ani penále, předčasné splacení půjčky je zcela zdarma. Úroky platíte pouze do doby předčasného splacení. O úmyslu splatit úvěr předčasně je pouze potřeba informovat Home Credit písemně 1 měsíc předem. V případě, že tak neučiníte, bude vaše mimořádná splátka použita na úhradu splátek úvěru a úroků stanovených ve smlouvě.

Co dělat při změně osobních údajů (např. příjmení, adresa).

V tomto případě kontaktujte naše Klientské centrum na lince 542 100 100.

Mohu změnit výši měsíční splátky?

Změna výše splátky je možná pouze u smluv, u kterých byla uzavřena dohoda o možnosti změny výše a počtu splátek. V případě, že máte na smlouvě sjednánu tuto možnost, kontaktujete prosím naše Klientské centrum na tel. čísle 542 100 100. Naši operátoři s Vámi projednají konkrétní postup snížení/zvýšení splátky. V ostatních případech změna splátky možná není.

Co mám dělat, pokud mi přišla upomínka, že jsem neuhradil/a splátku?

Pokud jste platbu dosud neuhradil/a, zaplaťte prosím obratem celkovou sumu uvedenou na upomínce. Pokud jste již měsíční splátku uhradil/a a byl Vám vyčíslen poplatek za upomínku, je nutné jej do tří dnů uhradit.

Položení nového dotazu

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty