542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Klientská zóna - nákup na splátky

Jak sjednat nákup na splátky

Nákup na splátky s Home Creditem je jednoduchý.

Na našich webových stránkách si jednoduše najdete nejbližší prodejnu, ve které poskytujeme financování nákupu zboží na splátky. Nejbližší prodejnu snadno naleznete pomocí MAPY PRODEJCU.

Vezměte si dva doklady totožnosti (například řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo zbrojní průkaz). Občané ČR musí vždy předložit platný občanský průkaz. Abyste mohl/a získat nákup na splátky, musíte být zletilý a mít stálý a pravidelný zdroj příjmu.

Pokud cena financovaného zboží přesáhne 50 000 Kč, připravte si potvrzení o výši svých příjmů (potvrzení o výši příjmu od zaměstnavatele, kopii daňového přiznání, důchodový výměr či jiný doklad).

Vyberte si zboží a úvěrovou smlouvu uzavřete přímo v prodejně. Schválení smlouvy proběhne na počkání.

Při vyplňování žádosti si můžete sjednat i pojištění výdajů pro případ, že vás postihne nepříznivá životní událost, jako je dlouhodobá pracovní neschopnost, ztráta zaměstnání či ukončení podnikání, přiznání invalidity nebo úmrtí. Pojistné plnění z daného pojištění vyplácí pojišťovna přímo klientovi, který se dle svého uvážení rozhodne, jak je použije.

Více

Jak se pojistit

Pojištění schopnosti splácet si můžete sjednat pro případ, že vás postihne nepříznivá životní událost, jako je pracovní neschopnost, ztráta zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu, přiznání invalidity nebo úmrtí. Hodit se vám také může odklad splátek, který je nově součástí tohoto pojištění. Pojistné plnění z daného pojištění vyplácí pojišťovna přímo klientovi, který se dle svého uvážení rozhodne, jak je použije. Bližší informace k pojištění naleznete ZDE.

Jak zažádat o další nákup na splátky nebo jiný úvěr

O další nákup na splátky můžete stejným způsobem zažádat opět přímo v prodejně. Máte-li zájem o jiný úvěr, je nejjednodušším způsobem kontaktovat naše klientské centrum na telefonním čísle 542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu vašeho operátora.. Naši speciálně vyškolení operátoři jsou připraveni vám pomoci vyřídit úvěr přímo „na míru“.

Položení nového dotazu

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty