542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Klientská zóna - Šikovná karta

Hledáte informace k některé z ostatních karet?

Jak správně peníze splácet

Výši splátky zjistíte z výpisu, který Vám zašleme každý měsíc. Dozvědět se ji můžete i dříve, a to díky nové službě Elektronické měsíční výpisy, která je zdarma.

Svou splátku můžete zaplatit jedním z těchto způsobů:

  • kuponem na terminálech Sazky (kupon s čárovým kódem najdete, každý měsíc, ve svém výpisu),
  • bankovním převodem,
  • složenkou, kterou rovněž najdete ve svém výpisu.

Způsob je možný kdykoli změnit. U bankovního převodu myslete na správný bankovní účet a variabilní symbol (oba údaje najdete ve svém výpisu).

Vyčerpané peníze začínáte splácet podle svých možností od následujícího měsíce.

  • Minimální měsíční splátka tvoří 4 % z nesplacené dlužné částky (minimálně 400 Kč)
  • Můžete však zaplatit jakoukoli částku, pokud bude vyšší, než je stanovená minimální splátka, nebo celou dlužnou sumu zaplatit najednou.

Jakýmkoli splácením si obnovujete svůj disponibilní zůstatek na kartě pro další čerpání.

Pozor! Splátku plaťte tak, aby byla připsána na náš účet vždy k datu splatnosti, nejpozději do 20. dne v měsíci.
Složenkou plaťte alespoň 5 pracovních dnů před datem splatnosti. Bankovním převodem pak alespoň 3 pracovní dny před datem splatnosti. Použijete-li kupon Sazky, evidujeme splátku, jako zaplacenou, již následující pracovní den.

Celkovou výši dlužné částky se dozvíte v podrobném měsíčním výpisu, kde najdete také přehled všech provedených transakcí.

Placení splátek kuponem Sazky je jednoduché, bezpečné a levnější než složenkou

  • 1. stačí vzít kupon s čárovým kódem na některý z terminálů Sazky
  • 2. kupon předložíte obsluze a v hotovosti zaplatíte svoji splátku
  • 3. obsluha Vám automaticky vystaví doklad o zaplacení

Platit můžete na všech terminálech Sazky po celé republice, kromě těch umístěných na České poště s.p..
K dispozici máte i tak více než 4 500 terminálů Sazky.

Poplatek za službu se řídí sazebníkem Sazky, více na www.sazka.cz

Jak řešit problémy

Pokud se dostanete do problému se splácením, není dobré čekat na to, až vám začnou chodit upomínky. Kontaktovat společnost v případě, že nemůžete splácet, je nezbytnost. Čím delší dobu budete dlužit, tím těžší pro vás bude dostat se z této situace ven.

Bez odkladů zavolejte na zákaznickou linku, kde operátorům vysvětlíte svoji situaci. Vyškolení operátoři vám navrhnou řešení, jak v této situaci dále postupovat. Vyplatí se věřitele kontaktovat okamžitě, jakmile zjistíte, že nebudete moci uhradit další splátku.

Rozhodně nečekejte se splátkou na další měsíc. Splátky by se vám tak jen nahromadily a museli byste pak zaplatit větší finanční obnos, než předešlý měsíc.

Nevytloukejte klín klínem. Půjčkou u jiné společnosti sice splatíte jeden „hořící“ dluh, druhý si ale založíte. Situaci to tedy nevyřeší, jen se tím ocitnete v tzv. dluhové spirále. Hned v počátku splácení se pravděpodobně dostanete do známé situace, kdy na splátku nebudete mít peníze.

Většina společností přistupuje ke svým klientům neschopným splácet individuálně. Záleží tedy hlavně na vaší ochotě a odhodlání celou situaci řešit a udělat pro to maximum.

Pokud se dostanete do situace, kdy jste v opravdové dluhové pasti, hrozí vám exekuce a nevíte kudy kam, lze podat žádost o oddlužení ke krajskému soudu. Pokud soud rozhodne o oddlužení formou splátkového kalendáře a vy splníte podmínky oddlužení, budete po dobu maximálně pěti let žít z nezbytného minima, které vám bude stanoveno. Zbytek vašich peněz půjde na splátky, přičemž po splnění podmínek oddlužení můžete požádat o osvobození od případně neuhrazené části závazků.

Položení nového dotazu

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty