542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Klientská zóna - Autodoplňky na splátky

Často kladené dotazy

Jak zjistím částku potřebnou k jednorázovému doplacení?

Zašlete nám Vaši žádost na email autoklient@homecredit.cz popřípadě písemně na adresu společnosti - Home Credit a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno. Do žádosti vždy uvádějte číslo Vaši smlouvy

Jak mohu oznámit změnu osobních údajů (změna adresy, změna čísla bankovního účtu, změna příjmení, změna telefonního čísla nebo emailu)?

Zašlete nám vyplněný formulář, který je umístěný na našich webových stránkách www.homecredit.cz/auto-na-splatky/ideal-credit-plus/dokumenty -ke-stazeni, na adresu společnosti - Home Credit a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno. Vaši žádost můžete i nascanovat a poslat nám na email autoklient@homecredit.cz.

Na výpise jsem nalezl položku „Provedené, ale nezaúčtované transakce“. Má to nějaký vliv na využití bezúročného období?

I v tomto případě platí, že pro využití bezúročného období stačí uhradit částku, která je na výpise označena jako „Částka k úhradě v případě, že chcete využít bezúročné období“. Nezaúčtované transakce nám obchodník zatím nepotvrdil, zatím je tedy po Vás ani nechceme hradit, není tedy potřeba cokoli k částce pro využití bezúročného období přičítat.

Jak si požádat o změnu data splatnosti?

Zašlete nám vyplněný formulář, který je umístěný na našich webových stránkách www.homecredit.cz/auto-na-splatky/ideal-credit-plus/dokumenty -ke-stazeni, na adresu společnosti - Home Credit a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno. Vaši žádost můžete i nascanovat a poslat nám na email autoklient@homecredit.cz.

Položení nového dotazu

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty