542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Poradna

Hledáte odpověď na otázky týkající se půjček či kreditních karet? Potřebujete návod na sjednání některého z našich produktů nebo si chcete přečíst úvěrové podmínky? V naší poradně najdete spoustu užitečných informací, odpovědi na nejčastější otázky, dokumenty a formuláře ke stažení, i veškeré důležité rady a návody.

Pokud jste již naším klientem, informace o vašich produktech zjistíte v aplikaci Správce financí.

Přihlásit se
Zásady Home Creditu
Přečtěte si

Co je dobré vědět než si vezmete půjčku

Užitečné rady a odpovědi na otázky, které mohou vyvstat před tím, než si spotřebitelský úvěr pořídíte.

Zjistit všechny informace
Jak se zachovat v různých životních situacích a jak my vám můžeme pomoci
Rádce v životních situacích

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty