542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Nápověda k výpisům Stříbrné
a starších karet Home Credit

  • Stačí najet myší na zvýrazněnou položku

    v prozkoumávaném výpisu a hned se dozvíte co znamená
Minimální částka, kterou máte zaplatit v daném měsíci.
Nedorazila nám od vás splátka za minulé období. Dluh jsme již započetli do částky k úhradě. Prosím věnujte zvýšenou pozornost tomu, aby jste tento měsíc vše řádně zaplatili. Vyhnete se tak zbytečnému navyšování nákladů.
Datum, ke kterému musí být vaše platba nejpozději na našem účtu. Použijete-li k platbě složenku, počítejte s pěti pracovními dny. Pokud použijete převod ze svého účtu, počítejte se 3 pracovními dny, U placení kuponem Sazky je splátka uhrazena ještě ten den.
Číslo, podle kterého poznáme, že se jedná právě o vaši splátku. Nezapomeňte jej proto vždy uvést.
Částka, kterou jste mohl na své kartě využít na konci minulého období.
Peníze, které jste měl na své kartě k dispozici na konci období.
Maximální celková částka, kterou můžete na své kartě využít.
Aktuální výše roční úrokové sazby pro vaši kartu, platná pro výběry z bankomatu.
Aktuální výše roční úrokové sazby pro vaši kartu pro platby kartou v obchodech nebo na internetu.
Maximální částka, kterou můžete vybrat z bankomatu v jednom kalendářním týdnu (tedy vždy v období od pondělí do neděle včetně).
Datum, kdy byla transakce provedená.
Datum, kdy byla transakce zaúčtovaná.
Stručný popis, podle kterého jednoduše poznáte o jaký pohyb šlo na účtu k vaší kartě.
Výše odchozí nebo příchozí platby.
Součet všech transakcí, které nebyly potvrzené bankou ke konci období.