542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Sjednání a splácení

Půjčku si můžete sjednat jednoduše telefonicky, nebo online. Záleží, co vám nejvíc vyhovuje. Požádat o půjčku můžete také na poště.

Kolik si můžu půjčit?

Nejnižší možná půjčka je 10 000 Kč. Maximálně vám půjčíme 180 000 Kč.

Jaké doklady budu při sjednání potřebovat?

  • 2 doklady totožnosti (občanský průkaz a například pas, nebo řidičák)
  • Údaje o zaměstnavateli, nebo vašem podnikání (název, IČ, adresu, telefon)
  • Číslo svého bankovního účtu, kam budete chtít peníze posílat

Jak můžu požádat o půjčku?

Telefonicky

1. Zavolejte nám na číslo 800 999 700, nebo odešlete formulář s kontaktem na sebe. Zavoláme vám zpátky.

2. Domluvte si s naším pracovníkem přesné podmínky smlouvy o půjčce.

Sjednat půjčku
po telefonu

Jak mohu podepsat smlouvu o půjčce?

a) SMS podpisem

SMS podpis je cesta, jak podepsat smlouvu o půjčce i bez fyzického doručení dokumentů. Pošleme vám specifický SMS kód, který vložíte do systému a tím je smlouva podepsaná.
Jak to funguje?

b) Ručně

Všechny dokumenty vám můžeme poslat k podpisu prostřednictvm e-mailu, nebo poštou. Smlouvu ručně podepíšete a pošlete nám ji zpátky.

Kdy dostanu půjčené peníze?

Jakmile od vás obdržíme podepsanou smlouvu, peníze odesíláme na váš účet - do druhého dne byste je měli mít k dispozici.

Jakými způsoby lze půjčku splácet?

a) Bankovním převodem

Nastavte si ideálně trvalý příkaz podle údajů ve smlouvě, ať na žádnou splátku nezapomenete.

Ale nebojte se, pokud nezapomenete, včas vám vaši splátku připomeneme.

b) Složenkou

Dostanete od nás potřebný počet poštovních poukázek.

c) Na terminálu Sazky

Dostanete od nás speciální kartičku s údaji potřebnými k platbě. Kartičku pokaždé předložte obsluze termínálu Sazky, která podle ní zadá platbu.

Pozor, platbu nelze provést na terminálech na pobočkách České pošty.

Co když budu potřebovat pomoc se splácením?

Pokud se náhle dostanete do situace, kdy bude pro vás problém půjčku splácet, pomůžeme vám.
Využít můžete:

  • Pojištění výdajů spojených s půjčkou
  • Možnost odložení splátek

Zjistěte více o těchto možnostech na stránce Pomoc se splácením.

Víte, že můžete půjčku sjednat nejen po telefonu a online, ale také na poště? Najít nejbližší poštu.

Potřebujete více informací? Zavolejte nám zdarma na
800 999 700
nebo